Dagens lunch
Dagens lunch för slarviga Aniiee består av lätt förkolnad pommes frites med dippsås gjord på majonnäs, ketchup, oxfond, vitlök och BBq Grill&Mesquite.
Vad består din lunch av? Vad får dina barn i skolan/på förskolan?
Dagens lunch för slarviga Aniiee består av lätt förkolnad pommes frites med dippsås gjord på majonnäs, ketchup, oxfond, vitlök och BBq Grill&Mesquite.
Vad består din lunch av? Vad får dina barn i skolan/på förskolan?
En sådan åt vi precis.
Senare Rostbiff(Fransk variant på tillagning(53grader), och en rubb med stark paprika,peppar, vitlök) med bea, fuskvariant idag och en pimpad Lohmanders.(Om nu inte engagerar mig senare och gör ett ihopakok och slår en egen).
En sådan åt vi precis.
Senare Rostbiff(Fransk variant på tillagning(53grader), och en rubb med stark paprika,peppar, vitlök) med bea, fuskvariant idag och en pimpad Lohmanders.(Om nu inte engagerar mig senare och gör ett ihopakok och slår en egen).
En som det tjatas om en hel del, och gumbo är det ett jävla tjatande om också.
Men en sådan rostbiff är väldigt god, och idag ska jag inte använda vatten vid tillagningen, utan vin istället.
Så så får man en sjukt god sky att droppa över köttet också.
En som det tjatas om en hel del, och gumbo är det ett jävla tjatande om också.
Men en sådan rostbiff är väldigt god, och idag ska jag inte använda vatten vid tillagningen, utan vin istället.
Så så får man en sjukt god sky att droppa över köttet också.
Åt en ost och skinksallad (Har snöat in på det lite just nu)
Fick en överraskning när jag öppna köttet, och det var att rostbiffen var i två delar.
Det har aldrig någonsin hänt innan, och blev lite irriterad.
Men det var bara fram med steksnöret och snöra ihop dom, och det funka det med :D
Lite senare blir det kung pao, som vi gör mycket stark och med massor av vitlök.
Barnen är idag vana äta riktigt stark mat, men denna är nått alldeles extra i styrka som vi gör denna.
Fick en överraskning när jag öppna köttet, och det var att rostbiffen var i två delar.
Det har aldrig någonsin hänt innan, och blev lite irriterad.
Men det var bara fram med steksnöret och snöra ihop dom, och det funka det med :D
Lite senare blir det kung pao, som vi gör mycket stark och med massor av vitlök.
Barnen är idag vana äta riktigt stark mat, men denna är nått alldeles extra i styrka som vi gör denna.
Grillade korv ute i solskenet, underbart! :)
Min första gång också, men när jag gör en franskliknande tillagning på den, så vill jag ha den 1kg eller mer.
Detta var två rätt platta bitar, aldrig skett någonsin innan.
Har lärt barnen äta het mat.