• Aniiee

Dagens lunch

Dagens lunch för slarviga Aniiee består av lätt förkolnad pommes frites med dippsås gjord på majonnäs, ketchup, oxfond, vitlök och BBq Grill&Mesquite.

Vad består din lunch av? Vad får dina barn i skolan/på förskolan?

Projekt 100 maträtter för under 30 kr per portion klar! On to the next one!
  • Svar på tråden Dagens lunch
  • klyban

Kung pao och en riktigt stark blir det idag, plus ett ton vitlök typ.

hur många meter var det? 88-ägd och avklarad!
  • Nandez
    klyban skrev 2019-08-31 15:50:31 följande:
    Kung pao och en riktigt stark blir det idag, plus ett ton vitlök typ.
    Oj, det låter starkt
  • klyban
    Nandez skrev 2019-08-31 15:52:29 följande:
    Oj, det låter starkt smile1.gif

Det är bra om mamman och äldsta åker iväg, då kan vi två andra göra saker jätte starkt :D

Vad gjorde du för lasagne då?
    En mer traditionell, försvenskad eller nån med spenat eller andra "konstiga" saker?
    (Min är enkel köttfärssås timjan och basilika som krydda, morot, lök, vitlök, tomatpuré och utan vatten oftast. Sen en fet ostsås, istället för ost mellan, dock avslutar med parmesan och efter 8min i ugnen. köttfärssåsen kan ibland få lite rödvin, och den älskar den)

hur många meter var det? 88-ägd och avklarad!
  • Nandez
    klyban skrev 2019-08-31 17:14:19 följande:

Det är bra om mamman och äldsta åker iväg, då kan vi två andra göra saker jätte starkt :D

Vad gjorde du för lasagne då?
    En mer traditionell, försvenskad eller nån med spenat eller andra "konstiga" saker?
    (Min är enkel köttfärssås timjan och basilika som krydda, morot, lök, vitlök, tomatpuré och utan vatten oftast. Sen en fet ostsås, istället för ost mellan, dock avslutar med parmesan och efter 8min i ugnen. köttfärssåsen kan ibland få lite rödvin, och den älskar den)

Jag gör min lasagne ungefär som dig, tycker att den är godast