Orolif för min syster! (Varning; långt & äckliga detaljer)
Om nån läst detta innan, så berättade jag om en som började ha en överdriven konsumtion av alkohol, efter sjukdom och nära döden upplevelse.
Men även före så drack h*n alkohol och kanske lite i överkant.
Men då gick det snabbt ifrån ha visserligen en hög konsumtion, men fullt under kontroll.
Efter så blev det galet illa.
Tydligen hade alla rummets väggar och ända till taket, stått staplat gamla bag in box(65m2 lägenhet).
Jag trodde ärligt talat att det var helt kört för denna person, men nu varit spiknykter i ett gäng månader nu.
Och verkar tagit ett princip beslut om att alkohol ska inte drickas någonsin mer.
Så svaret där, ja det kan gå galet snabbt, och som den som nämns i TS och med tidigare problem med alkohol, tabs och beroende/missbruk(eller nära).
Vart det kodein hon tog med paracetamol?
Typ Citodon?
Tänker då på att hon inte fick ta mer och dog.
Nu dör man inte om man tar lite mer än så, dock så mår inte lever bra vid kontinuerlig konsumtion.
Alkohol på detta gör så att man sliter än mer på lever.
Magen beror säkert på alkoholen, då det brukar ge en tveksam konsistens på avföring.
Blod kan vara ifrån sår i mage eller tarmar, men om det kommer därifrån så borde hon ha rätt ont.
Kan tom vara så ont så dubbelvikt gäller.
Och ge råd här är svårt, chansen att man när fram till personen ifråga är låga tyvärr.
Men verkar det som hon har intresse och sluta, så givetvis är man där och försöker.
Även kan du ta del av husläkarens bedömningar, men då måste du ha tillstånd av denna person ifråga.