• Anonym (plösen)

    Tjejers rumpor är fan inte sexiga

    Förstår inte hur man kan tycka att kvinnorumpor är sexiga och snygga.

    Det är fan där bajshålet sitter, där kvinnorna sitter på toa och låter bajset rinna ut.

    Vad är det som är så sexigt med det?

  • Svar på tråden Tjejers rumpor är fan inte sexiga
  • Anonym (x)

    Vet inte. Jag är tjej och en av de sexigaste delarna som jag vet på män är deras rumpor. Kan inte förklara varför. Det bara är så. 



  • Praktisk59

    Inget att oroa sig för. Det är helt normalt att tänka så om man är bög.

  • Anonym (suck)
    Anonym (plösen) skrev 2017-03-11 01:22:58 följande:

    Förstår inte hur man kan tycka att kvinnorumpor är sexiga och snygga.

    Det är fan där bajshålet sitter, där kvinnorna sitter på toa och låter bajset rinna ut.

    Vad är det som är så sexigt med det?


    Du verkar inte gammal nog till att ha sex överhuvudtaget, du klarar ju inte ens av att göra en bra trolltråd


  • Nomourn
    Anonym (plösen) skrev 2017-03-11 01:22:58 följande:

    Förstår inte hur man kan tycka att kvinnorumpor är sexiga och snygga.

    Det är fan där bajshålet sitter, där kvinnorna sitter på toa och låter bajset rinna ut.

    Vad är det som är så sexigt med det?


    Alltså vafan... xD Rumpan är det (rent fysiskt sett) absolut hetaste som finns på en kvinna. Svårt att förklara, jag vet ärligt inte riktigt varför många tycker det. Men det bara är så. Jag gymmar en hel del och alla schyssta rumpor jag ser dagligen får mig nästan att bli hård i brallan! Speciellt när dom går runt i tajta träningsbyxor!

    Finns ju en anledning till varför tjejer alltid tränar ben/rumpa på gym:P Dem vet att män blir galna på det;)
  • Anonym (x)
    Nomourn skrev 2017-03-11 15:46:29 följande:
    Alltså vafan... xD Rumpan är det (rent fysiskt sett) absolut hetaste som finns på en kvinna. Svårt att förklara, jag vet ärligt inte riktigt varför många tycker det. Men det bara är så. Jag gymmar en hel del och alla schyssta rumpor jag ser dagligen får mig nästan att bli hård i brallan! Speciellt när dom går runt i tajta träningsbyxor!

    Finns ju en anledning till varför tjejer alltid tränar ben/rumpa på gym:P Dem vet att män blir galna på det;)


  • Anonym (plösen)
    Anonym (x) skrev 2017-03-11 17:53:47 följande:
    Åh herre gud du är en sån där animenörd...
  • Anonym (plösen)

    Men alltså jag fattar inte ändå. Vad är så sexigt? Man bajsar med rumpan. Tänk hur era brudar suttit på en toalett och bajsat, kanske till och med fått rumpan ingniden i bajs när hon vaknat på natten och haft plötslig diarré... Eller allt bajs som fanns där när man var bäbis och mamma eller pappa inte bytt blöja i tid. Nej fy fan så äckligt och osexigt.

    Men kvinnofötter... åh gud vad kinky... Gärna med lite fotsvätt eller fotsvamp!

  • Haskel
    Anonym (plösen) skrev 2017-03-13 00:09:15 följande:

    Men alltså jag fattar inte ändå. Vad är så sexigt? Man bajsar med rumpan. Tänk hur era brudar suttit på en toalett och bajsat, kanske till och med fått rumpan ingniden i bajs när hon vaknat på natten och haft plötslig diarré... Eller allt bajs som fanns där när man var bäbis och mamma eller pappa inte bytt blöja i tid. Nej fy fan så äckligt och osexigt.

    Men kvinnofötter... åh gud vad kinky... Gärna med lite fotsvätt eller fotsvamp!


    Undrar bara när du ska nämna det äckliga med kvinnors munnar...de spyr ju med denFörvånad.
    För att inte tala om den äckliga fittan, som de kissar  med...?
    Eller varför inte  ta hela kroppen...överallt kommer det svett?

    Lycka till i sökandet på din livskamrat.
  • Anonym (Gymtjejen)
    Nomourn skrev 2017-03-11 15:46:29 följande:

    Alltså vafan... xD Rumpan är det (rent fysiskt sett) absolut hetaste som finns på en kvinna. Svårt att förklara, jag vet ärligt inte riktigt varför många tycker det. Men det bara är så. Jag gymmar en hel del och alla schyssta rumpor jag ser dagligen får mig nästan att bli hård i brallan! Speciellt när dom går runt i tajta träningsbyxor!

    Finns ju en anledning till varför tjejer alltid tränar ben/rumpa på gym:P Dem vet att män blir galna på det;)


    Haha! Tror du har rätt. Jag älskar min rumpa, jag älskar att se snygga rumpor på killar och även på andra tjejer. Jag gymmar mycket, alltid i tights och jag märker på killar/karlar att de sneglar på min och andras rumpor mest hela tiden.
  • Anonym (x)
    Anonym (plösen) skrev 2017-03-13 00:07:18 följande:
    Åh herre gud du är en sån där animenörd...
    Haha och? 

    I couldn't care less.



  • Anonym (H)
    Haskel skrev 2017-03-13 00:35:12 följande:

    Undrar bara när du ska nämna det äckliga med kvinnors munnar...de spyr ju med den.

    För att inte tala om den äckliga fittan, som de kissar  med...?

    Eller varför inte  ta hela kroppen...överallt kommer det svett?

    Lycka till i sökandet på din livskamrat.


    Newsflash! Kvinnor kissar inte med fittan..
  • Anonym (....)

    Är killars rumpor mer sexiga tycker du? Många är håriga där bak och man hör ju många tjejer som klagar på bajsränder i kallingarna hos killarna. Undrar hur det ser ut där egentligen?

  • Anonym (plösen)
    Anonym (....) skrev 2017-03-13 07:51:57 följande:

    Är killars rumpor mer sexiga tycker du? Många är håriga där bak och man hör ju många tjejer som klagar på bajsränder i kallingarna hos killarna. Undrar hur det ser ut där egentligen?


    Finns både hår i tjejernas rumpor och bajsränder i trosorna så kom inte och tro att du är så präktig för att du är tjej.
  • Nomourn
    Anonym (....) skrev 2017-03-13 07:51:57 följande:

    Är killars rumpor mer sexiga tycker du? Många är håriga där bak och man hör ju många tjejer som klagar på bajsränder i kallingarna hos killarna. Undrar hur det ser ut där egentligen?


    Fan va grisigt. Jag har aldrig sett några bajsränder i underkläder på någon. Det är väl ganska lätt att hålla sig ren?.... Inkontinenta eller? lmao
  • Anonym (plösen)
    Anonym (x) skrev 2017-03-11 01:32:50 följande:

    Vet inte. Jag är tjej och en av de sexigaste delarna som jag vet på män är deras rumpor. Kan inte förklara varför. Det bara är så. 


    Du är tjej? Du är alltså typ 16-17 år? Eller? Jag vet inte men känns som är man tjej så är man inte kvinna och då är man underårig....
  • Anonym (plösen)
    Nomourn skrev 2017-03-13 16:43:06 följande:

    Fan va grisigt. Jag har aldrig sett några bajsränder i underkläder på någon. Det är väl ganska lätt att hålla sig ren?.... Inkontinenta eller? lmao


    Beror väl på hur man rör sig när man sitter och låter bajshålet dras mot kallingarna och man inte torkat sig ordentligt eller låter analhålet liksom tryckas ut så ändtarmen kommer ut i dagen, där brukar det väl samlas bajsrester...

    Eller om man drar upp kallingarna för långt, sådär så man tittar sig i spegeln och fantiserar om att det hade varit en tjej med hotpants.... och håriga ben... såvida man inte rakar dem förståss..
Svar på tråden Tjejers rumpor är fan inte sexiga