• taquine

Är alla män otrogna

Nej , alla män är inte otrogna. Det är väl stackare med dålig självkänsla som tror de får bekräftelse genom att doppa i kreti och pleti. Eller är ute på olika sexsidor. 
    En man med klass och stil har inget behov av det.

Goodness me
  • taquine
    Anonym (Undrar) skrev 2017-03-12 12:43:36 följande:
    Men det som är saken är att det inte bara är den typen av män . En av mina bröder är strulig så honom blir jag inte direkt ens förvånad över. Men den andra är framgångsrik ser bra ut pappa till två stora barn har sin fru och dom verkar lyckliga utåt.MEN sen vet jag då att han varit otrogen två gånger mot henne. Jag fattar det inte det är som det ligger i naturen. Sen även alla män man har runt omkring sig genom vänner eller arbete . Det slår aldrig fel.
    Jag har varit med om mina manliga kollegor inte drar sig för att vara otrogna , reser en del i mitt jobb och då är det gärna "massage" eller fnask som gäller på kvällen för vissa av dem. (då gifta och ofta småbarnsföräldrar) Fattar fan inte hur de tänker?...
    Men det finns ju som sagt en hel del vettiga 
    Goodness me
  • taquine
    Anonym (Undrar) skrev 2017-03-12 13:16:17 följande:
    Jag skulle aldrig vara otrogen själv, jag vet ingen kvinna som varit det eller fantiserar om att vara det heller . Men därimot majoriteten män i min omgivning är det .
    Tycker man ofta ser på detta forum hur många kvinnor som är /vill vara otrogna .Jisses de är kåta på busschaufören, kollegan, sotaren eller killen som jobbar på ICA . Måste säga jag blev brydd när jag läste om alla dessa när man inte träffar dom IRL.
    Både män och kvinnor kan nog vara lika goda kålsupare....
    Goodness me
Svar på tråden Är alla män otrogna