• Anonym (Undrar)

Är alla män otrogna

Som rubriken lyder undrar jag påriktigt om alla män är otrogna om dom får chansen ?

Vad jag vet så har mitt ex aldrig fysiskt otrogen , men hade kontakt med tjejer via nätet och även en via telefon- såg sms där dom hade bestämt träff och skulle ha det så mysigt . Men misstänker att han nog var det men aldrig fått det bekräftat. Dock känns dom sveken han gjorde som otrohet ändå.

Men till saken nu då , ALLA män jag känner och har haft runt omkring mig har alla varit otrogna en eller flera gånger. Nu pratar jag om dom jag verkligen känner som man vet sånt här om. Min pappa var otrogen, båda mina bröder har varit otrogna, min man jag hade var det nu vet jag ju som sagt inte fysiskt men jag tror det och var han det inte så hade han planer på det . Min chef var det , min kollega som är gift raggar på mig och skulle jag bjuda till så skulle han garanterat ta chansen osv . Finns det några trogna män där ute eller ligger det i eran natur att vara med många kvinnor?

• Svar på tråden Är alla män otrogna
  • fcederberg

Jag har då aldrig varit otrogen på nåt sätt och skulle aldrig få för mig att vara det heller. Det är motbjudande. Så svaret är: Nej, alla killar är inte otrogna.

• Agaton
    Anonym (Undrar) skrev 2017-03-12 12:22:00 följande:

Som rubriken lyder undrar jag påriktigt om alla män är otrogna om dom får chansen ?

Vad jag vet så har mitt ex aldrig fysiskt otrogen , men hade kontakt med tjejer via nätet och även en via telefon- såg sms där dom hade bestämt träff och skulle ha det så mysigt . Men misstänker att han nog var det men aldrig fått det bekräftat. Dock känns dom sveken han gjorde som otrohet ändå.

Men till saken nu då , ALLA män jag känner och har haft runt omkring mig har alla varit otrogna en eller flera gånger. Nu pratar jag om dom jag verkligen känner som man vet sånt här om. Min pappa var otrogen, båda mina bröder har varit otrogna, min man jag hade var det nu vet jag ju som sagt inte fysiskt men jag tror det och var han det inte så hade han planer på det . Min chef var det , min kollega som är gift raggar på mig och skulle jag bjuda till så skulle han garanterat ta chansen osv . Finns det några trogna män där ute eller ligger det i eran natur att vara med många kvinnor?

Svar ja, alla män är otrogna, om än inte i praktiken, så mentalt. Varje kvinna som betraktas av en man blir på en millisekund kategoriserad som "fullt påsättningsbar",  "påsättningsbar" eller "icke påsättningsbar". Detta är en kemisk reaktion i hjärnan utan möjlighet att påverka. Var glad för det, annars hade du inte existerat. Dessutom är otrohet överskattat, vanligtvis en hastigt övergående fysisk aktivitet vars slitage är försumbart och dessutom kan medföra stimulans i den ordinarie relationen.
  • Tecum

Suck, nej alla män är inte otrogna.

I ditt fall verkat det som att du "har det i släkten", din närmaste är notoriskt otrogna och därför dras du omedvetet till den typen av män när du söker partner. Sen gissar jag att du bor i en storstad, det verkar ha betydelse då både utbudet är större och inställning till otrohet mer tillåtande. 

• Anonym (Undrar)
    fcederberg skrev 2017-03-12 12:30:10 följande:

Jag har då aldrig varit otrogen på nåt sätt och skulle aldrig få för mig att vara det heller. Det är motbjudande. Så svaret är: Nej, alla killar är inte otrogna.

Intressant, har du aldrig känt dig lockad till att vara det ? Har någon kvinna försökt förföra dig eller flörtat med dig som du har avvisat?

Kollar du på mycket porr ?

Haha ursäkta alla konstiga frågor men jag är så nyfiken på detta.
  • Anonym (låter religiöst)
    Agaton skrev 2017-03-12 12:33:10 följande:
    Svar ja, alla män är otrogna, om än inte i praktiken, så mentalt. Varje kvinna som betraktas av en man blir på en millisekund kategoriserad som "fullt påsättningsbar",  "påsättningsbar" eller "icke påsättningsbar". Detta är en kemisk reaktion i hjärnan utan möjlighet att påverka. Var glad för det, annars hade du inte existerat. Dessutom är otrohet överskattat, vanligtvis en hastigt övergående fysisk aktivitet vars slitage är försumbart och dessutom kan medföra stimulans i den ordinarie relationen.
    Så att tänka på en annan tjej än sin egen i sexuella sammanhang är otrohet för dig?

Lever du efter nån bok? Typ Koranen?
  • taquine

Nej , alla män är inte otrogna. Det är väl stackare med dålig självkänsla som tror de får bekräftelse genom att doppa i kreti och pleti. Eller är ute på olika sexsidor. 
    En man med klass och stil har inget behov av det.

Goodness me
  • Anonym (Undrar)
    Tecum skrev 2017-03-12 12:33:46 följande:

Suck, nej alla män är inte otrogna.

I ditt fall verkat det som att du "har det i släkten", din närmaste är notoriskt otrogna och därför dras du omedvetet till den typen av män när du söker partner. Sen gissar jag att du bor i en storstad, det verkar ha betydelse då både utbudet är större och inställning till otrohet mer tillåtande. 

Ja jag har det i släkten kan man ju säga men kan också säga att tex en av mina bröder, skulle man aldrig tro utåt skulle vara otrogen men tom han har varit det och inte en gång utan två. Men det är inte bara familjen jag tänker på. Jag har blivit raggad på av mina närmaste tjejkompisar män!! Tycker det är galet. Sen även att dom snällaste omtänksamaste män tom dom är det som jag känner till.
  • Aikido

Absolut finns det trogna män. Undertecknad är en av dem. Trogen som en hund in i döden.

Såg att tjejen stuckit ut för att få lite egentid. Skicka gärna ett mess om du vill snacka lite mer privat.

• Anonym (Undrar)
    taquine skrev 2017-03-12 12:38:52 följande:

Nej , alla män är inte otrogna. Det är väl stackare med dålig självkänsla som tror de får bekräftelse genom att doppa i kreti och pleti. Eller är ute på olika sexsidor. 

En man med klass och stil har inget behov av det.

Men det som är saken är att det inte bara är den typen av män . En av mina bröder är strulig så honom blir jag inte direkt ens förvånad över. Men den andra är framgångsrik ser bra ut pappa till två stora barn har sin fru och dom verkar lyckliga utåt.MEN sen vet jag då att han varit otrogen två gånger mot henne. Jag fattar det inte det är som det ligger i naturen. Sen även alla män man har runt omkring sig genom vänner eller arbete . Det slår aldrig fel.
  • fcederberg
    Anonym (Undrar) skrev 2017-03-12 12:34:47 följande:

Intressant, har du aldrig känt dig lockad till att vara det ? Har någon kvinna försökt förföra dig eller flörtat med dig som du har avvisat?

Kollar du på mycket porr ?

Haha ursäkta alla konstiga frågor men jag är så nyfiken på detta.

Nej har faktiskt aldrig känt att jag har velat va det. Har aldrig behövt avvisa nån heller.

Kollar inte på porr när jag är i förhållande.
Svar på tråden Är alla män otrogna