• SG Eng

    Sexquiz till kvinnor

    En sexquiz för kvinnan. Gör den om du tycker sånt här är kul. Annars, bläddra vidare.

    Försökte markera samtliga svar som rätt, då jag inte tycker att det handlar om rätt och fel, men det gick inte...

    Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Sexquiz till kvinnor
  • Anonym (Vad är rätt?)

    Jag hade bara 5 rätt. Hur kan man vara säker på vad som är rätt och fel?

  • SG Eng

    Som jag skrev längst upp så tycker jag inte att det finns några rätt eller fel. Var mer tänkt som en kul grej...

    Kanske hade funkat bättre att göra det som en omröstning? Ni får ursäkta en nybörjare...

  • Anonym (Anna B)

    Inte ett enda rätt enligt facit!

    Alla rätt enligt mig!!!

  • SG Eng

    Fanns ingen tanke att något var rätt eller fel. Fösökte markera alla alternativ som rätt. Borde ha varit en undersökning inte ett quiz. Var mer nyfiken på hur folk tycker....

  • Anonym (beror på mannen)

    Alltså mycket sånt här beror ju på VEM man är med. Jag attraheras och vill ha sex med många olika typer av män, men vissa typer av män skulle inte få spruta mig i ansiktet till exempel medans andra hade fått göra det.

    Någon av de typer av män jag skulle vilja gifta mig med hade inte fått det till exempel, men någon av de typer jag skulle vilja ha en semesterflirt eller engångsgrej med hade fått det. För det är olika typer av män. Vissa vill man älska med, andra vill man bli knullad av. Så enkelt är det.

  • Anonym (Sanna)

    Ojoj, väldigt svårt att svara med dessa underliga svarsalternativ.

    Det är ju en rätt stor skillnad på "suger väl ibland" och "kör ner den i halsen bara". Det första låter som om man knappt gillar att ge oralt. Det andra som om man tränat bort sina kräkreflexer helt vilket är ganska ovanligt.

Svar på tråden Sexquiz till kvinnor