Business Developer / Sales Representative - Lön?
Svårt att säga utan att veta hur kvalificerad tjänsten är. Titeln är ju ganska bred.. Vad har de för krav på utbildning och erfarenhet?
Svårt att säga utan att veta hur kvalificerad tjänsten är. Titeln är ju ganska bred.. Vad har de för krav på utbildning och erfarenhet?
Vill absolut inte vara negativ men...mot bakgrund av att de inte har några specifika krav på erfarenhet eller utbildning misstänker jag att lönen inte är någon höjdare men att den providionsbaserade delen däremot är en bra möjlighet att få upp den.
Eftersom ni är så pass få som ska på intervju kan du ju inte straffa ut dig genom att lämna ett högt löneanspråk så tycker du ska köra på Lena's förslag och säga att allt ifrån 30' och uppåt är av intresse men ställa in dig på att de evt erbjuder betydligt mycket lägre än så. Rent krasst, utifrån annonsen, skulle i princip vilken gymnasiestudent med erfarenhet av sälj och admin (båda i regel dåligt betalda) kunna söka den här tjänsten.
Min erfarenhet (är också tvåspråkig, en engelsk och en svensk förälder + utbildad i England) är att det sällan gör någon större skillnad vad gäller språket om man de facto är tvåspråkig eller bara talar hyfsad engelska, som de flesta svenskar gör.
Jag hoppas att jag har fel i ovanstående! Du kan väl meddela hur det gick? Och, stort lycka till!