Böter?
Hur är det med analyserna egentligen? Varför tror du att polisen vinkade??
Hur är det med analyserna egentligen? Varför tror du att polisen vinkade??
För att han höjde handen i en vinkning när vi passerade. Soneb på 6 år så samtidigt att "polisen vinkade". Därav var jag ganska säker på att vinkas in längre fram. Men som sagt brukar kontroller gå till så att de står ensamma eller var det inte en vanlig fartkontroll. Någon med erfarenhet?
Varför hänger du ens upp dig på det. Som jag sagt två gånger för att jag trodde att han vinkade för att uppmärksamma mig på att jag skulle komma att vinkade in längre fram. Men som min fråga är. Brukar kontroller gå till så att poliser med laser står själva utan att bilar vinkade in längre fram. Förstår inte ens varför du går på med den frågan du ställer igen. Vad har det för betydelse?
Qwerty, du måste vara en sorglig figur som ger dig på andra på det viset. Får det dig att må bättre? Kanske är du en sån som döljer sig bakom det skrivna ordet trygg i att kunna ge dig på andra. Eller kanske pratar du på det här sättet till människor du möter också. Måste kännas gott att trycka ner andra.
Inget av det du rabblar stämmer in på mig. Du känner inte mig men väljer ändå att ge dig på mig. Med lite för fort var det kanske 55 km/h. Men vet inte ens varför jag bryr mig om att skriva det till dig.
Säkert var det som du skrev Aikido. Var mest nyfiken på sättet att arbeta. Att stå ensam så där på kontroll.
Och vad tror du andra säger om människor som dig som dömer andra utan att känna dom. Som tar något ur sitt sammanhang som ursäkt för att kunna ge sig på andra utan att veta något om sanningen. Som gömmer sig bakom det skrivna och har det som ursäkt för att skriva vad som helst. Jag har förövrigt varit yrkeschaufför i 22 år så jag betackar mig dina analyser av min bilkörning fram till den dagen du faktiskt vet något om den.
Tror inte att det händer något om du inte blev invinkad så du kan nog vara lugn. Bra att du reflekterar och polisen vinkade säkert åt din son bara.
Qwerty- det hör med att män är överrepresenterade i statistiken med olyckor i trafiken och att det är välkänt att (särskilt unga!) män ofta överskattar sin egen körförmåga och tar onödiga risker är nåt som du totalt har missat eller?? Du verkar vara en riktig rövhatt.