• Jooosen

För oss som försöker bli gravida med första

Positivt!!!

• Jooosen
    Mikaelhbg123 skrev 2017-05-11 10:19:39 följande:

Är det ägglossning på gång eller ? :s man blir så osäker på dessa resultat.

Hmm verkar vara ett tag kvar. Teststräcket ska vara mycket starkare!
  • Jooosen
    Mikaelhbg123 skrev 2017-05-11 10:24:48 följande:

Du menar att man ska testa på nytt imorgon?

Ja det tycker jag. Är så pass svagt att jag kan tänka mig att äl är först om några dagar. Dock KAN det gå snabbt till stegring oxå. Testa igen imorn! Men det där testet är inte positivt alls. Lycka till!!!
  • Jooosen
    VictoriaBerggren skrev 2017-05-12 13:59:53 följande:

Är det vanligt med två spöksträck på samma urin? Ej morgonkiss

Grattis!!!!
  • Jooosen

Blinkande gubbe idag på cd 12! Brukar ha äl ca dag 16! Wiho spännande.. vet nån hur många dagar man brukar ha blinkande på cb test? Har bara testat med endast fast gubbe innan..!!

• Jooosen
    Bellisimo skrev 2017-05-27 10:57:03 följande:

Jag tog ett graviditetstest igår morse som visade en svag svag linje, tänkte att det kanske var ett spökstreck så tog en annan sticka av ett annat märke och samma sak där, ett svagt svagt streck. Så idag på morgonen tog jag ett nytt med morgonurin och nu var det lite starkare. Vågar inte riktigt tro något än utan ska testa på BIM på måndag morgon med ett digitalt så får vi se. Har två missfall bakom mig, ett jättetidigt några dagar efter plusset och ett annat i vecka 6-7 så känner mig ganska orolig och vågar nog inte ropa hej så tidigt. Men hoppas såklart!! Hur går det för er andra? Många dagar kvar till BIM?

Åh håller verkligen tummarna! Är på äl+5. Känner absolut ingenting! Vet att det är tidigt. Dock känner jag på mig att det inte tagit sig denna gång... har du några symptom?
  • Jooosen
    Bellisimo skrev 2017-05-27 12:30:57 följande:

Ja man går ju o känner efter väldigt mycket! Nja inte direkt hade mitt vanliga PMS-humör häromdagen, skällde på mina kollegor och grät när jag såg en sjuk kattunge på instagram typ Sen har det "ilat" en del i de nedre regionerna lite. Men det gjorde det förra månaden med när det inte tog sig också så inget utöver det vanliga direkt ???? när ska du testa då? Spännande!!

Aah okej!! Tror jag håller mig till lördag om en vecka när ja isf ska ha mens! OM jag inte känner värsta symptomen innan dess haha
  • Jooosen
    Mikaelhbg123 skrev 2017-05-30 17:44:27 följande:

Okej. Min sambo blöder knappt nu efter 3 dgr av mens bara. Konstigt ? Eller :/?

Jag har mens bara 2 dagar ibland (oftast) så man kan nog ha 3 dgr oxå hehe
  • Jooosen
    isofija skrev 2017-06-15 06:35:50 följande:

Efter tio månader och ett missfall plus på BIM!

Lyckan.. Funderar på hur jag ska överraska sambon som är bortrest och kommer hem imorgon :)

Grattis vad underbart!!
  • Jooosen
    Cocosboll skrev 2017-06-26 17:14:36 följande:

Kunde inte hålla mig! Wow!!!

Du skojar!!!!! Grattis! Vad sjukt !!!
Svar på tråden För oss som försöker bli gravida med första