För oss som försöker bli gravida med första
Positivt!!!
Positivt!!!
Är det ägglossning på gång eller ? :s man blir så osäker på dessa resultat.
Du menar att man ska testa på nytt imorgon?
Är det vanligt med två spöksträck på samma urin? Ej morgonkiss
Blinkande gubbe idag på cd 12! Brukar ha äl ca dag 16! Wiho spännande.. vet nån hur många dagar man brukar ha blinkande på cb test? Har bara testat med endast fast gubbe innan..!!
Jag tog ett graviditetstest igår morse som visade en svag svag linje, tänkte att det kanske var ett spökstreck så tog en annan sticka av ett annat märke och samma sak där, ett svagt svagt streck. Så idag på morgonen tog jag ett nytt med morgonurin och nu var det lite starkare. Vågar inte riktigt tro något än utan ska testa på BIM på måndag morgon med ett digitalt så får vi se. Har två missfall bakom mig, ett jättetidigt några dagar efter plusset och ett annat i vecka 6-7 så känner mig ganska orolig och vågar nog inte ropa hej så tidigt. Men hoppas såklart!! Hur går det för er andra? Många dagar kvar till BIM?
Ja man går ju o känner efter väldigt mycket! Nja inte direkt hade mitt vanliga PMS-humör häromdagen, skällde på mina kollegor och grät när jag såg en sjuk kattunge på instagram typ Sen har det "ilat" en del i de nedre regionerna lite. Men det gjorde det förra månaden med när det inte tog sig också så inget utöver det vanliga direkt ???? när ska du testa då? Spännande!!
Okej. Min sambo blöder knappt nu efter 3 dgr av mens bara. Konstigt ? Eller :/?
Efter tio månader och ett missfall plus på BIM!
Lyckan.. Funderar på hur jag ska överraska sambon som är bortrest och kommer hem imorgon :)
Kunde inte hålla mig! Wow!!!