Drogtestad utan min vetskap!
Där har du hamnat i en dum situation.
ta som regel och fråga vad dom tar för blodprover, det gör alltid jag även om jag inte använder droger.
Det kommer av tidigare erfarenheter med sjukvården, och först långt senare jag förstod de inte trodde på ett ord jag sa.
Och lustigt nog trodde dom inte på sina prover på mig heller.
Detta orsaka mig en mycket smärtsam sjukdom som jag fick två ggr.
Vad som händer med dig, det är en mycket bra fråga.
Problemet är att spelar nog ingen roll vad du säger, det anses nog bara som bortförklaring och skitsnack ändå.
Kanske det kan hjälpa och visa de produkter som kan ge THC utslag.
Hampan om den är av godkänd industrihampa, så är den 100% laglig.
Och oljan är mycket svårare att komma fram till vad som gäller.
CBD i sig är 100% lagligt, men problem uppstår vid beredningar som CBD-olja anses vara.
Men om CBD-olja inte innehåller THC, så är den garanterat laglig(vet bara om en tillverkare som har THC fri CBD-olja).
Även vanlig olja av hampa och hampamjöl kan innehålla THC och orsaka ett positivt test.
Och om man har ett positivt utslag på THC som kommer av konsumtion av godkänd industrihampa.
Så kommer inte en sådan konsumtion leda till någon straff av nått slag, då industrihampa är undantaget ur narkotikalagstiftningen.
tom köra fordon ger ej drograttfylla i detta fall, just pga det är undantaget i narkotikalagstiftningen.
Vet många som får härdsmälta här, lagen är mycket tydlig på just godkänd industrihampa.
Annat är det med CBD-olja(som då givetvis innehåller THC), då det kan anses som beredning.
Vet ärligt talat inte vad man kan ge för råd som funkar.
Då det är vanligt med din problematik och greja med droger på nått sätt.
Och börja ljuga är rätt meningslöst skulle jag gissa, sen inte over share heller.
Är nån av dessa mediciner som är narkotikaklassade föreskrivna av en läkare nyss eller någonsin?
Dessa kan du sälja in i så fall till denna läkare och säga du tar det sporadiskt.
Om du har problem med inflammationer och sånt, så lägg på gurkmeja också.
Inte gott alls, och en okey effekt för vissa