• Anonym (Sugen)

    Gravid och kåt

    Gravid och är kåt hela tiden... vill suga kuk, bara mysa, trigga i sexiga sms, testa nya saker ....

    Men sambon visar inget jag känner mig dum och som att han inte vill ta på mig....

    Han tar inte kommando eller visar intresse av mig...

    Förut har det varit tvärt om han kan ha skickat sms och nästan tjatat om sex..

    Men han ignorerar mina sms och kan inte ens leka med mig när han kanske inte vill ha sex som jag kan göra...

    Vill jag inte ha sex kan jag iaf suga hans kul eller runka honom...

    Hur ska jag lyckas ?

  • Svar på tråden Gravid och kåt
  • nicknamenollett01
    Anonym (Sugen) skrev 2017-03-24 15:48:52 följande:

    Gravid och är kåt hela tiden... vill suga kuk, bara mysa, trigga i sexiga sms, testa nya saker ....

    Men sambon visar inget jag känner mig dum och som att han inte vill ta på mig....

    Han tar inte kommando eller visar intresse av mig...

    Förut har det varit tvärt om han kan ha skickat sms och nästan tjatat om sex..

    Men han ignorerar mina sms och kan inte ens leka med mig när han kanske inte vill ha sex som jag kan göra...

    Vill jag inte ha sex kan jag iaf suga hans kul eller runka honom...

    Hur ska jag lyckas ?


    Jag blir alltid sur när jag läser om kvinnor i din sits. Ditt välsignade tillstånd är ju hans förtjänst...
    Tror att en del män har svårt med den sexuella delen när kvinnan blivit gravid medan andra är som jag och tänder vansinnigt på gravida kvinnor.
    Du kan få låna min uppmärksamhet (PM?)

    Lycka till
  • nicknamenollett01
    Anonym (Sugen) skrev 2017-03-24 15:48:52 följande:

    Gravid och är kåt hela tiden... vill suga kuk, bara mysa, trigga i sexiga sms, testa nya saker ....

    Men sambon visar inget jag känner mig dum och som att han inte vill ta på mig....

    Han tar inte kommando eller visar intresse av mig...

    Förut har det varit tvärt om han kan ha skickat sms och nästan tjatat om sex..

    Men han ignorerar mina sms och kan inte ens leka med mig när han kanske inte vill ha sex som jag kan göra...

    Vill jag inte ha sex kan jag iaf suga hans kul eller runka honom...

    Hur ska jag lyckas ?


    Är du beroende av honom för tillfredställelse eller onanerar du för att hålla dig själv någorlunda balanserad?
  • Anonym (Sugen)

    Hur kan man locka ???

    Hur ska jag tänka?

    Går typ naken på kvällarna, sover naken försöker fråga han om hans fantasier, säger att jag vill ha en dejt i sängen med härlig massage, försöker få till dusch dejt men lyckas inte

    Vi hade sex en kväll och till morgonen efter beställde han morgonrunk men... JAG DÅ :(

    Vill också men lyckas inte...

    Ge mig knep och råd hur jag ska göra ...

  • Anonym (Sugen)
    nicknamenollett01 skrev 2017-03-24 15:59:54 följande:

    Är du beroende av honom för tillfredställelse eller onanerar du för att hålla dig själv någorlunda balanserad?


    Jag kan leka själv och tillfredsställa mig själv sitter inte i det är sugen på honom ...
  • nicknamenollett01
    Anonym (Sugen) skrev 2017-03-24 16:02:32 följande:

    Hur kan man locka ???

    Hur ska jag tänka?

    Går typ naken på kvällarna, sover naken försöker fråga han om hans fantasier, säger att jag vill ha en dejt i sängen med härlig massage, försöker få till dusch dejt men lyckas inte

    Vi hade sex en kväll och till morgonen efter beställde han morgonrunk men... JAG DÅ :(

    Vill också men lyckas inte...

    Ge mig knep och råd hur jag ska göra ...


    Du kan inte "lura" honom att massera dig i tex korsryggen och sedan styra hans händer dit du vill?
    Låt honom se på när du onanerar medan du berättar vad du vill han ska göra med dig.
    Din kåthet borde väcka hans..
  • Micke23

    Min fru va precis som du! ???? hon ville ligga hela tiden. Själv så tycker jag att gravida är hur sexigt som helst. Hoppas du får det du vill snart.

  • Anonym (Sugen)
    nicknamenollett01 skrev 2017-03-24 16:05:46 följande:

    Du kan inte "lura" honom att massera dig i tex korsryggen och sedan styra hans händer dit du vill?

    Låt honom se på när du onanerar medan du berättar vad du vill han ska göra med dig.

    Din kåthet borde väcka hans..


    Vågar inte börja onanera framför honom när han inte är sugen går istället ifrån då men kanske ska testa....

    Vet han att jag är sugen på morgonen och ligger och små tar på mig så går han upp och gör frukost..

    Men är han sugen på morgonen så vill han ha hjälp blir typ sur om jag inte skulle vara ett handtag till honom :/
  • nicknamenollett01
    Anonym (Sugen) skrev 2017-03-24 16:03:40 följande:
    Jag kan leka själv och tillfredsställa mig själv sitter inte i det är sugen på honom ...
    Du ska nog berätta exakt det för honom och ställa saker på sin spets lite...vad är problemet för honom?!
  • Anonym (Sugen)
    nicknamenollett01 skrev 2017-03-24 16:13:20 följande:

    Du ska nog berätta exakt det för honom och ställa saker på sin spets lite...vad är problemet för honom?!


    Problemet är kanske att jag vill mer än två gånger i veckan samt vill ha mer beröring och kanske bygga på en känsla via sms och så.. kanske är mer jag problemet sitter i..
  • nicknamenollett01
    Anonym (Sugen) skrev 2017-03-24 16:12:22 följande:
    Vågar inte börja onanera framför honom när han inte är sugen går istället ifrån då men kanske ska testa....

    Vet han att jag är sugen på morgonen och ligger och små tar på mig så går han upp och gör frukost..

    Men är han sugen på morgonen så vill han ha hjälp blir typ sur om jag inte skulle vara ett handtag till honom :/
    Det är då precis innan han hinner iväg för att göra frukost du ska skrika stopp.! Nu ska du stanna här och...(snuskiga saker etc etc) medan du börjar smeka dig
  • nicknamenollett01
    Anonym (Sugen) skrev 2017-03-24 16:14:43 följande:
    Problemet är kanske att jag vill mer än två gånger i veckan samt vill ha mer beröring och kanske bygga på en känsla via sms och så.. kanske är mer jag problemet sitter i..
    nja...problemet sitter nog inte i dig om du vill ha sex mer än två gånger i veckan...
  • Anonym (Sugen)
    nicknamenollett01 skrev 2017-03-24 16:15:24 följande:

    Det är då precis innan han hinner iväg för att göra frukost du ska skrika stopp.! Nu ska du stanna här och...(snuskiga saker etc etc) medan du börjar smeka dig


    Får testa..

    otroligt sugen på att få honom på "fall" ikväll och har pekat med mina bröst och sagt att jag skulle behöva "massage" på dom men fick tillbaka ok.

    Tappar suget medans man inombords blir mer sugen..
  • nicknamenollett01
    Anonym (Sugen) skrev 2017-03-24 16:18:13 följande:
    Får testa..

    otroligt sugen på att få honom på "fall" ikväll och har pekat med mina bröst och sagt att jag skulle behöva "massage" på dom men fick tillbaka ok.

    Tappar suget medans man inombords blir mer sugen..
    Jag förstår det är frustrerande. Det ju liksom en delmängd i att bygga bo för den kommande lille bebben, att känna man är tight som par, där han ser dig och vill ha dig osv snarare än bara rå och ren sex antar jag?
  • Anonym (Sugen)
    nicknamenollett01 skrev 2017-03-24 16:21:51 följande:

    Jag förstår det är frustrerande. Det ju liksom en delmängd i att bygga bo för den kommande lille bebben, att känna man är tight som par, där han ser dig och vill ha dig osv snarare än bara rå och ren sex antar jag?


    Nu har vi två barn sedan tidigare. Varje gång har lusten ökat enormt och då tappar han..

    när jag vill tappar han och vill han när man mår dåligt eller trött kan han retas och säga då letar jag porr och leker själv :/

    Jag vill inte att han gör det själv eller att jag gör det själv ska man kolla porr kan man höra det gemensamt tycker jag..

    Men varför har killar ibland svårt att se att tjejen bara vill bli tillfredsställd ibland utan att behöva vara den som utför det till respektive :/
  • nicknamenollett01
    Anonym (Sugen) skrev 2017-03-24 16:26:03 följande:
    Nu har vi två barn sedan tidigare. Varje gång har lusten ökat enormt och då tappar han..

    när jag vill tappar han och vill han när man mår dåligt eller trött kan han retas och säga då letar jag porr och leker själv :/

    Jag vill inte att han gör det själv eller att jag gör det själv ska man kolla porr kan man höra det gemensamt tycker jag..

    Men varför har killar ibland svårt att se att tjejen bara vill bli tillfredsställd ibland utan att behöva vara den som utför det till respektive :/
    All män är ju olika som alla förhållanden är det med. I ert fall verkar han ha lite problem med just graviditeten och sedan verkar han ha en lite faibless för "powerplay" mot dig när du inte orkar med honom. Vet i och för sig om du ska svara med samma mynt, sätta dig och porrsurfa eller hota med andra män
    Du ska nog passa på när han har sina bra stunder som mornarna du beskrev
  • MatsHisingen

    Jag har 6 barn och har även bott med mammorna under deras graviditet och jag måste då säga att det är ju något alldeles extra, för de har faktiskt ökat kåthetsgraden i takt med att magen växer...och jag var inte alls kall och avvisande, inte på något sätt alls, för det var samma för mig, vilket betyder att vi knullade som ett par duracellkaniner, med den skillnaden att vår energi bara ökade hela tiden och jag säger bara det, att fy faan så sexig en gravid kvinna är och precis nu i skrivande stund, så är det min allra högsta önskan att åter igen få ha sex med en gravid tjej och helst hela vägen under hennes underbara graviditet, men som 60-årig singelman är tyvärr oddsen låga för det...

    Men jag vill rekommendera andra som avgudar kvinnokroppen och som är så som en man ska vara, för har hon det önskemålet, så är det hans förbannade skyldighet att uppfylla det, även om han inte går igång på alla åtta, så lär han sig tycka om det...

    Men, en gravid kvinna är en skör natur och ska behandlas som det naturens under hon är, för det är i mina ögon sett, världens största mirakel som kan utföra detta märkliga och fantastiska stordåd och hjältebragd, som det är när hon låter ett barn komma till och födas ur sin kropp...är det inte otroligt, men nästan ännu mer otroligt är ju det, att en del män inte fattar något, dom ska och bör hålla kuken sin på plats bakom stängd gylf...

    Sist vill jag bara tillägga, att en gravid kvinna som blir avvisad när hon är kåt, ska aldrig ens tänka tanken på att hon skulle vara oattraktiv eller så, utan tänk bara på att han, som trots ditt erbjudande ändå sitter kvar i fåtöljen och dumstirrar på nån löjlig fotbollsmatch, är en komplett idiot som inte besitter den rätta förmågan....

    Jag skulle slickat dig i evigheter, lilla gumman...

  • Anonym (Sugen)

    Tur att vissa känner så som ni gör iaf..

    Fick till svar att jag kan då ligga och vara kåt hela dagarna tydligen vilket inte stämmer bara för att jag vilar...

    Sedan var hans önskan och " fantasi" att ens ha ork till sex så jag har nu gett upp.. tillsist går det över..

    Tack för alla tips och tankar ni haft kring sex och graviditet

  • MatsHisingen

    Lilla vännen, bästa lösningen, som jag ser det, det är att han har förverkat sina chanser nu, så då kan du helt utan samvetskval hoppa in i en taxi och komma till en som ger dig det du inte får hemma...

  • nicknamenollett01
    Anonym (Sugen) skrev 2017-03-24 22:47:05 följande:

    Tur att vissa känner så som ni gör iaf..

    Fick till svar att jag kan då ligga och vara kåt hela dagarna tydligen vilket inte stämmer bara för att jag vilar...

    Sedan var hans önskan och " fantasi" att ens ha ork till sex så jag har nu gett upp.. tillsist går det över..

    Tack för alla tips och tankar ni haft kring sex och graviditet


    Verkligen tråkigt att höra hur han resonerar. Att få nobben är onekligen väldigt sårande. Jag hoppas det kommer ändra sig snart eller bli hanterbart.
    Tur i oturen är väl kanske att det bara är denne otacksamma mans uppmärksamhet du trånar efter
Svar på tråden Gravid och kåt