Inlägg från: Anonym (Mia1987) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mia1987)

Min man runkar så mycket...

Hej...kortfattat...lever med Mr. Right och allt är bra, ja verkligen jätte bra.

Sexet är toppen å vi älskar varann...men ändå kan han inte låta bli att sitta med byxorna neddragna å runka...när jag kom hem i går så satt han vid datorn och runkade...

asså, är väl ok att göra så ibland, men det händer lite för ofta...tycker jag...

Åååå...varför?

• Svar på tråden Min man runkar så mycket...
  • Anonym (Mia1987)
    Anonym (R) skrev 2017-03-24 20:46:42 följande:

Är det mer att du inte vill se att han gör det eller _att_ han gör det? Vet att min kille runkar ofta men jag ser det aldrig. Han gör det alltid för sig själv. Tycker det är jättebra.

min kille är inte direkt diskret, sitter och drar i den vid datorn när han vet att jag ser, asså inte alltid, men händer lite för ofta....

suger å runkar jätte gärna så mycket han vill, men är väl lite spännande att se gang bangs å annat...
  • Anonym (Mia1987)
    Frontline skrev 2017-03-24 22:45:59 följande:
    Är han efterbliven?
    Känner ingen absolut ingen som onanerar samtidigt som den andra hälften går hemma och då även ser det, så din man verkar ha en skaplig bokstavskomination...
    ja vet inte, han kanske är översexuell, gillar att kolla på gång bangs å sånt när många killar sprutar ner en tjej i ansiktet..

Men är världens snällaste å såklart trogen,, toppen i sängen

han kommer nästan alltid hem tidigare än mig å ofta sitter han å runkar när jag kommer hem...

dessa kåta karlar,,har de bara fitta å knulla i huvudet numera??
  • Anonym (Mia1987)
    Praktisk59 skrev 2017-03-25 03:18:19 följande:

De flesta barn får lära sig vid 3 års ålder att skall man ta sig på snoppen så gör man det när man är själv.

Har han inte fått lära sig det - ta upp det med svärmor 

i går va det jätte trevligt, vi åt pizza och drack öl å hamnade i sängen...va jätte skönt å bra å skönt för båda två..gjorde verkligen allt för honom...

men va händer idag....jo,,när jag kom hem efter att ha varit hos mamma sitter han och dricker öl å tittar på tv tror jag,,men det är porr å han runkar...

tänker killar bara på sex, öl å snusk och mat...??
  • Anonym (Mia1987)
    Anonym (Kännerigensig) skrev 2017-03-25 18:54:59 följande:

Män har större behov av sex... så enkelt e det... vart gift 10 år, älskar min fru o har bra sex de gånger vi har det... men därimellan... ja... runkar...

Skulle vi ligga mer skulle behovet inte finnas, smärtsamt men sant.

ja, tänker lite så, män har nog större behov av sex än vi kvinnor...

men känns som runka å sex betyder allt för han...hur kan man va så kåt???

e han översexuell??

å märkte att han fått brev från kronofogden,,,inte alls bra...
  • Anonym (Mia1987)
    Fggffg skrev 2017-03-25 21:17:59 följande:
    Vadå tänker KILLAR bara på sex öl och snusk? Det är DIN kille som bara tänker på sånt. Min man har ALDRIG runkat när jag kommit hem för jobbet. Stänger han in sig i sovrummet och gör detta? Jag hoppas verkligen inte det är i vardagsrummet?!
    jo, men det är ju det de e,,han bryr sig inte att jag e där...han runkar ändå..

å e inte alltid så noga me att torka bort satserna...får jag städa bort...tar hand om allt hemma,,så trött....
  • Anonym (Mia1987)
    PeterGB3G skrev 2017-03-26 18:16:48 följande:

Att öppet onanera inför varandra behöver inte vara ett problem. Ni verkar inte ha några barn eller annat som stör, så det är ju er ensak.

Däremot verkar det som han har ett porrmissbruk. Inget fel att kolla lite porr då och då, men att dagligen onanera till porr är osunt och leder till dåliga saker i längden. Lägger ingen moralisk aspekt i det, men för mycket av det goda är inte bra.

Tala om saken och föreslå att han ska avstå från porr en kortare tid bara för att se skillnaden. Klarar han en vecka eller en månad är det inga problem. Men jag gissar att han inte klarar en eller två dagar utan.

Lägg upp det lättsamt, säg att du inte har något problem med att han tänder på porr. Bara att det vore kul om han utmanade sig själv och provade ett tag utan.

igår va han bakfull hela dan å då är han inre runka sugen,,,verkar det som.

men åsså, så här kan det inte vara, brukar killar runka när de har tjej??,,vet inte så mycket...
  • Anonym (Mia1987)
    Anonym (Ser inte problemet) skrev 2017-03-28 13:15:57 följande:

Efter att granskat inläggen något mer så hör jag bara "trollvarning" ringa inom mej. Skulle dock inte så vara fallet så kan du ju visa han att det finns webbläsare även i telefonen, och säkert lås på toadörren också

asså, ha va go å snäll i början men sen efter nått år blev de såhär...

verkar som han tänker me kuken och magen istället för hjärnan...??!!

så dum han blivit,men e ändå en himmla snäll kille så jag vet inte...

så trött på fotboll, pizza kartonger, öl, porr å så....
  • Anonym (Mia1987)
    Anonym (Ser inte problemet) skrev 2017-03-29 06:09:55 följande:
    Inte tänkt tanken att han är less på dej?!
    ja vet inte, e bara så trött på det här..städade idag och plockade bort en gammal pizza kartong å gissa va som fanns i kartongen??!!

Jo, nåra gamla satser...

suck....
  • Anonym (Mia1987)
    Underhill skrev 2017-03-30 08:14:01 följande:

Sluta att ta hand om honom...förstå mig rätt här...du är inte hans mamma. Mest så jag menade. Prata med honom om det och hur du känner och tänker kring det. Men försök att inte göra det när du är som mest frustrerad och eller upprörd :) Tycker ändå att det är lite positivt att han är så öppen med sin sexualitet, sen kanske det finns lite gränser där i vanligt hyfs mest :) Förstår att du vill ha det hyggligt rent och snyggt. Tala om det för honom. Runkandet i sig tror jag kommer och går lite och periodvis kan det blir en hel del. Framför allt i lite yngre år :)

jo, ja e en mamma för han, lagar mat, tvättar, städar å så...

å han e bara intresserad av mat, öl, fotboll på tv åsså porr, runka....

tror vi måste göra mer tillsammans,,köpte bingolotter till helgen...
  • Anonym (Mia1987)
    Anonym (Hingst) skrev 2017-03-31 23:04:17 följande:
    Troll...Troll...Troll...Troll...Troll...Troll...Troll...Troll...Troll...Troll...Troll...Troll...Troll...Troll...
    igår satt han å drog i den¨å då blev jag faktiskt jätte arg...

slet bort hans hand från dålmen å kastatde i han på toaletten..

nu få de va slut runkat...
  • Anonym (Mia1987)
    Arboga skrev 2017-04-02 11:27:15 följande:

Röstar din runkande kille på SD?

nä, han e sossialdemokrat, hans far far var typ nått i partiet, sekreterare??

å därför e han sosse..
  • Anonym (Mia1987)
    Anonym (??????) skrev 2017-04-04 11:58:00 följande:
    Han har alltså ingen egen vilja.
    amen du vet,,han är typ "född" sosse,,

inget problem, men e så trött på leva med en man som e så runk beroende...

men verkar som många killar e de...
Svar på tråden Min man runkar så mycket...