• Anonym (Mia1987)

Min man runkar så mycket...

Hej...kortfattat...lever med Mr. Right och allt är bra, ja verkligen jätte bra.

Sexet är toppen å vi älskar varann...men ändå kan han inte låta bli att sitta med byxorna neddragna å runka...när jag kom hem i går så satt han vid datorn och runkade...

asså, är väl ok att göra så ibland, men det händer lite för ofta...tycker jag...

Åååå...varför?

• Svar på tråden Min man runkar så mycket...
  • Anonym (.)

Du får väl hjälpa honom.

• Anonym (R)

Är det mer att du inte vill se att han gör det eller _att_ han gör det? Vet att min kille runkar ofta men jag ser det aldrig. Han gör det alltid för sig själv. Tycker det är jättebra.

• Anonym (Mia1987)
    Anonym (R) skrev 2017-03-24 20:46:42 följande:

Är det mer att du inte vill se att han gör det eller _att_ han gör det? Vet att min kille runkar ofta men jag ser det aldrig. Han gör det alltid för sig själv. Tycker det är jättebra.

min kille är inte direkt diskret, sitter och drar i den vid datorn när han vet att jag ser, asså inte alltid, men händer lite för ofta....

suger å runkar jätte gärna så mycket han vill, men är väl lite spännande att se gang bangs å annat...
  • Frontline
    Anonym (Mia1987) skrev 2017-03-24 21:06:10 följande:
    min kille är inte direkt diskret, sitter och drar i den vid datorn när han vet att jag ser, asså inte alltid, men händer lite för ofta....

suger å runkar jätte gärna så mycket han vill, men är väl lite spännande att se gang bangs å annat...
    Är han efterbliven?
    Känner ingen absolut ingen som onanerar samtidigt som den andra hälften går hemma och då även ser det, så din man verkar ha en skaplig bokstavskomination...

Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Anonym (What?)

Men det låter ju inte riktigt normalt. Känns lite respektlöst och småsunkigt

• Anonym (Faktiskt)
    Frontline skrev 2017-03-24 22:45:59 följande:
    Är han efterbliven?
    Känner ingen absolut ingen som onanerar samtidigt som den andra hälften går hemma och då även ser det, så din man verkar ha en skaplig bokstavskomination...
  • Pussan
    Anonym (Mia1987) skrev 2017-03-24 21:06:10 följande:

Vill han att du ska ta över kanske?
  • Anonym (Mia1987)
    Frontline skrev 2017-03-24 22:45:59 följande:
    Är han efterbliven?
    ja vet inte, han kanske är översexuell, gillar att kolla på gång bangs å sånt när många killar sprutar ner en tjej i ansiktet..

Men är världens snällaste å såklart trogen,, toppen i sängen

han kommer nästan alltid hem tidigare än mig å ofta sitter han å runkar när jag kommer hem...

dessa kåta karlar,,har de bara fitta å knulla i huvudet numera??
  • Frontline
    Anonym (Mia1987) skrev 2017-03-24 23:50:00 följande:
    ja vet inte, han kanske är översexuell, gillar att kolla på gång bangs å sånt när många killar sprutar ner en tjej i ansiktet..

Men är världens snällaste å såklart trogen,, toppen i sängen

han kommer nästan alltid hem tidigare än mig å ofta sitter han å runkar när jag kommer hem...

dessa kåta karlar,,har de bara fitta å knulla i huvudet numera??
    Äääh nej
    Jag är alltid hemma före frugan men inte fan sitter jag och tokrunkar för det, kan på min höjd dra på en bra serie och ligga i soffan och slöa...
    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • MissNastrax

Känner lite som flera andra är inne på att om han nu ska bedriva sin ensliga onani så borde man ju tycka att man gör det i enskildhet. Är det överdrivet ofta skulle jag nog fråga om han får för lite (till honom alltså).

Svar på tråden Min man runkar så mycket...