• Frontline

Min man runkar så mycket...

Anonym (Mia1987) skrev 2017-03-24 21:06:10 följande:
    min kille är inte direkt diskret, sitter och drar i den vid datorn när han vet att jag ser, asså inte alltid, men händer lite för ofta....

suger å runkar jätte gärna så mycket han vill, men är väl lite spännande att se gang bangs å annat...
    Är han efterbliven?
    Känner ingen absolut ingen som onanerar samtidigt som den andra hälften går hemma och då även ser det, så din man verkar ha en skaplig bokstavskomination...

Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Frontline
    Anonym (Mia1987) skrev 2017-03-24 23:50:00 följande:
    ja vet inte, han kanske är översexuell, gillar att kolla på gång bangs å sånt när många killar sprutar ner en tjej i ansiktet..

Men är världens snällaste å såklart trogen,, toppen i sängen

han kommer nästan alltid hem tidigare än mig å ofta sitter han å runkar när jag kommer hem...

dessa kåta karlar,,har de bara fitta å knulla i huvudet numera??
    Äääh nej
    Jag är alltid hemma före frugan men inte fan sitter jag och tokrunkar för det, kan på min höjd dra på en bra serie och ligga i soffan och slöa...
  • Frontline
    Anonym (Mia1987) skrev 2017-03-25 21:52:48 följande:
    jo, men det är ju det de e,,han bryr sig inte att jag e där...han runkar ändå..

å e inte alltid så noga me att torka bort satserna...får jag städa bort...tar hand om allt hemma,,så trött....
    Du verkar ju inte ha träffat en normal kille..
    Funderar på om du själv är riktigt normal som har godkänt detta...

Knallar du runt och städar bort satsen han lägger här och där ja då kan du ha det så...
Svar på tråden Min man runkar så mycket...