• Äldre 25 Mar 04:48
    3437 visningar
    0 svar
    0
    3437

    En fråga?

    Hejsan.


    De är så här jag har en fråga och ja vet inte vart ja ska vända mig någonstans.
    De börja för två veckor sedan, jag och min då varande flickvän hade vårat första riktiga bråk, vi har varit tillsammans i ett år.
    Men hon har ändrat sig helt och hållet skiter i de mesta rent ut sagt, jag sa till henne att ja känner knappt igen henne längre, hon hoppas över studier, jobb mm.
    Jag har försökt "pusha" henne till att göra de hon behöver göra men då blir hon bara arg och säger till mig "sluta tjata" men ja gör ju de bara de för att vara snäll och hjälpa henne.
    Hon blev så arg för jag sa att ja knappt känner igen henne längre, och sa att de är över mellan oss och gick bara. Har försökt prata med henne går ibland och ibland inte, har varit där med blommor, visat henne att ja verkligen älskar henne. Hon stört gråter varje gång och säger ja älskar dig med men förlåt och går.


    Smsar varannan dag, och båda två säger rent ut sagt att vi älskar varandra, men hon litar inte på sig själv än att bli tillsammans igen ?

    Hon ringde till mig för tre dagar sedan och sa att hon hade gjort ett graviditet test, och de visade minus men fanns ändå lite färg på plus sidan, och hon ska kolla om 3 veckor igen, kan hända att hon är gravid?
    Då jag inte är riktigt haj på dessa tester så vet ja inte hur ja ska ta de ?
    Hon sa att de kan vara något men hon behövde göra ett nytt test för att verkligen se om de stämmer eller inte.

    Kan "hennes beteende" vara för att hon är gravid?


    Om hon är gravid? Kan de vara därför hon känner som hon gör? att hon inte känner sig säker i sig själv ?
    Eller var de mitt fel av ordval när jag sa till henne att "ja knappt känner igen dig längre".
    Jag vill inte ge upp på henne. men hon pushar iväg mig ena dagen och dagen efter så är de "jag älskar dig saknar dig ska du veta."
    Vi båda två är rätt unga? jag 25 och hon 23.


    Senast idag så satt vi ute på de stället ja verkligen föll för henne och där hon har sagt att hon föll för mig, jag sa till henne att ja vill verkligen inte ge upp på dig, och jag älskar dig. Hon krama, pussa mig, lät mig hålla om henne, i flera timmar satt vi där, men när ja lämna av henne utanför hennes dörr, så sa hon

    "Känns som att du gjorde de här i onödan för att ja inte kan ge dig de svar du vill"
    Då svarade ja att var inte onödigt alls att visa dig att ja verkligen älskar dig...
    Två sekunder efter så säger hon "Tack för allt du gör och att du kämpar så, Men jag litar inte på mig själv än.
    Förstår om du inte orkar längre, ja gör verkligen de, men förlåt ja älskar dig"
    Så gick hon in
    Sitter liksom fast här och vet inte va ja ska göra och inte ?
    Kanske borde vänta på graviditet testat och se va de säger? Men ja vill inte bara ha henne tillbaka för att hon är gravid, och de vill ja att hon ska förstå..

Svar på tråden En fråga?