Inlägg från: moaguuun |Visa alla inlägg
  • moaguuun

Min 11 åring bajsar på sig

Men alltså. Hon kan omöjligen vara en normal 11 åring om hon kletar bajs runt i lägenheten när hon bajsat på sig? Det känns jättemärkligt att du inte inser att det är ett väldigt onormalt beteende av en 11 åring. 

• moaguuun

Jag kan såklart ha tolkat det fel men det lät inte som du förstod hur onormalt det är. När någon påpekade det svarade du att hon har normal intelligens och att det går bra för henne i skolan. 

Ni kan ju inte göra så mycket mer än att söka hjälp för det? Läkarhjälp och BUP.  Jag tycker det är mest oroväckande att en 11 åring smetar bajs omkring sig än att hon bajsar på sig, även om hon såklart måste få hjälp för det också.

• moaguuun
    Queennr1 skrev 2017-03-25 10:30:15 följande:
    Du verkar ha seriösa problem med läsförståelsen
    "Torkar av sig på första bästa ställe". Det tolkar jag som att hon smetar bajset i lägenheten. Om hon smetar av sig på ett papper känns det som ett konstigt sätt att skriva det på.
  • moaguuun
    Queennr1 skrev 2017-03-25 10:36:48 följande:
    Har du ens läst trådstarten?? Jisses ...
    Jag har inte sett att du har kommit med några råd? Det vore kanske på sin plats om du är så duktig på att läsa och förstå TS dotters problem? Jisses...
  • moaguuun
    Bestemor skrev 2017-03-25 13:43:51 följande:
    Hon kanske menar när hon är ute och tänker att vi ska förstå det själva.

Ett barn i den åldern torkar naturligtvis inte av sig i soffan eller på väggarna hemma.

Fast det är väl lite långsökt. TS skriver att hon "ibland kan kleta bajs". oavsett om det är utomhus är det ju ett onormalt beteende för en "normal" 11 åring att överhuvudtaget klia sig där bak när de bajsat på sig. De flesta skulle nog gå och duscha.

Svar på tråden Min 11 åring bajsar på sig