Min 11 åring bajsar på sig
Men alltså. Hon kan omöjligen vara en normal 11 åring om hon kletar bajs runt i lägenheten när hon bajsat på sig? Det känns jättemärkligt att du inte inser att det är ett väldigt onormalt beteende av en 11 åring.
Men alltså. Hon kan omöjligen vara en normal 11 åring om hon kletar bajs runt i lägenheten när hon bajsat på sig? Det känns jättemärkligt att du inte inser att det är ett väldigt onormalt beteende av en 11 åring.
Jag kan såklart ha tolkat det fel men det lät inte som du förstod hur onormalt det är. När någon påpekade det svarade du att hon har normal intelligens och att det går bra för henne i skolan.
Ni kan ju inte göra så mycket mer än att söka hjälp för det? Läkarhjälp och BUP. Jag tycker det är mest oroväckande att en 11 åring smetar bajs omkring sig än att hon bajsar på sig, även om hon såklart måste få hjälp för det också.
Fast det är väl lite långsökt. TS skriver att hon "ibland kan kleta bajs". oavsett om det är utomhus är det ju ett onormalt beteende för en "normal" 11 åring att överhuvudtaget klia sig där bak när de bajsat på sig. De flesta skulle nog gå och duscha.