Inlägg från: Queennr1 |Visa alla inlägg
  • Queennr1

Min 11 åring bajsar på sig

moaguuun skrev 2017-03-25 09:55:31 följande:

Men alltså. Hon kan omöjligen vara en normal 11 åring om hon kletar bajs runt i lägenheten när hon bajsat på sig? Det känns jättemärkligt att du inte inser att det är ett väldigt onormalt beteende av en 11 åring. 

Du verkar ha seriösa problem med läsförståelsen
  • Queennr1
    moaguuun skrev 2017-03-25 10:35:17 följande:

Jag kan såklart ha tolkat det fel men det lät inte som du förstod hur onormalt det är. När någon påpekade det svarade du att hon har normal intelligens och att det går bra för henne i skolan. 

Ni kan ju inte göra så mycket mer än att söka hjälp för det? Läkarhjälp och BUP.  Jag tycker det är mest oroväckande att en 11 åring smetar bajs omkring sig än att hon bajsar på sig, även om hon såklart måste få hjälp för det också.

Har du ens läst trådstarten?? Jisses ...
  • Queennr1
    moaguuun skrev 2017-03-25 10:40:26 följande:

Jag har inte sett att du har kommit med några råd? Det vore kanske på sin plats om du är så duktig på att läsa och förstå TS dotters problem? Jisses...

Jag har inga råd men jag kan konstatera från TS att hon haft kontakt med läkare och Bup.
  • Queennr1
    aae skrev 2017-03-25 18:29:11 följande:

Tack Zebrima. Vi har behandlat mot förstoppning x antal gånger under längre perioder :( både klyx, resulax, microlax och movicol :( de hjälper inte. Hon "skärper till sig" om man nämner läkare och sjukvård, sen är vi tillbaka på ruta ett :(

Det är ju ändå ett gott tecken att hon HAR förmåga att styra det genom att skärpa sig. Det betyder att problemet kan lösa sig. Om inte annat med tid och mognad.
Svar på tråden Min 11 åring bajsar på sig