Inlägg från: Anonym (nää) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nää)

Rödhåriga barn

Anonym (Strawberry) skrev 2017-03-28 11:47:43 följande:
    Upplever också att det är så nu.

Och jag gissar att "Ylvis" här ovanför är i övre medelåldern, den generationen som fortfarande har som hobby att aktivt sola i medelhavsländer/Thailand. Idag är de flesta inte så sugna på att pressa på det sättet, och att välja partner efter hur gärna de vill/kan pressa i solen...
    Jag älskar oxå solen, de flesta rödhåriga som har den typiska kritvita hyn kan ju inte va i alperna o knappt vara på en svensk strand heller ? handlar ju inte om att pressa i thailand från morgon till kväll utan att kunna ligga med sin partner framfö havet lapa sol o njuta.... inte behöva sitta inne under ett betongtak då palmer o parasoll inte räcker liksom. 
  • Anonym (nää)
    Anonym (Ylvis) skrev 2017-03-29 07:49:29 följande:
    Fast om man, som jag, älskar att ligga och sola så är det inte tråkigt alls!
    Tvärtom, har man med sig lite att dricka och en bra bok så tycker jag endbart att det är en njutning. Vi är olika bara!

Själv är jag ljusblond men har turen att lätt bli snyggt solbränd ändå!

Har förresten fått kommentaren om korkade blondiner många gånger så det är inte bara rödhåriga som det finns förutfattade meningar om.
    Jag har oxå ro i kroppen att ligga o sola, äääälskar det o får så otroligt mkt energi. rör på mig gör jag på nätterna som jag dansar bort.... BÄSTA
  • Anonym (nää)
    LFF skrev 2017-03-29 07:58:35 följande:
    Det finns något som heter solskyddsfaktor och som säljs på tub och flaska. Sen finns det även något som kallas för tunna kläder som också skyddar. Man behöver inte sitta i en bunker när solen skiner bara för att man är rödhårig, inte ens om man har extremt ljus hy.
    Då så :) 
Svar på tråden Rödhåriga barn