• Anonym (15cm)

Kukstorlek?

Hallå där, en gammal klassiker fråga till damerna där ute (även homo eller bi män)

Vad tycker ni personligen är en bra storlek hos männen?

Både vid slakt och stånd.

Har ni problem med små slaka kukar?

Vad tycker ni är lagom?

Berätta gärna vilka kukar ni blir galna över och vilka ni känner att ni vill ta avstånd från och inte upphetsar er.

Kör hårt =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-03-29 14:23
    När jag skrev "Har ni problem med små slaka kukar" så menade jag dom männen som är growers (alltså korta först men växer till sig stora)

• Svar på tråden Kukstorlek?
  • Anonym (liten slak stor hård)
    Gung Ho skrev 2017-04-01 05:16:02 följande:
    Pang! Så visade sig okunskapen och fördomarna... ;)
    Har du ngn källa på ditt påstående 'många kräver större istället för att träna upp fittan'
    Egen erfarenhet samt snacket på jobbet.
  • Anonym (Q)

Vilket tjat på folk om hur ditt eller datt ska se ut.

Jag bryr mig inte om kukstorleken.

Däremot är kukfixerade män (män som ständigt försöker framhäva sin stora kuk, eller män som gnäller om sin lilla) oerhört avtändande.

Anonym (Q) skrev 2017-04-04 10:44:36 följande:

Vilket tjat på folk om hur ditt eller datt ska se ut.

Jag bryr mig inte om kukstorleken.

Däremot är kukfixerade män (män som ständigt försöker framhäva sin stora kuk, eller män som gnäller om sin lilla) oerhört avtändande.

Det hade du gjort om den varit 3 cm, eller 30 cm.
  • Anonym (Lotta)
    Anonym (liten slak stor hård) skrev 2017-04-04 10:47:43 följande:
    Dom mått du tar upp existerar knappast i verkligheten öht. Det får betraktas som missbildningar/handikapp och faller lite utanför diskussionen. 
    Anonym (Lotta) skrev 2017-04-04 11:39:06 följande:
    Dom mått du tar upp existerar knappast i verkligheten öht. Det får betraktas som missbildningar/handikapp och faller lite utanför diskussionen. 
    Fast om man inte bryr sig om storleken då är 3 cm ok, eller?
  • Anonym (Lotta)

Något som är direkt osmakligt är när man ser en ägare av ett stort "paket" gå och skylta med det..Kräks

Det sexigaste som finns är män som fokuserar på mig istället för på sin penis.. Kuken är mer för mannens njutning i vilket fall som helst, tunga o läppar o fingrar är mannens redskap för att tillfredsställa mig. 

• Anonym (Q)
    Anonym (liten slak stor hård) skrev 2017-04-04 10:47:43 följande:

Nej det hade jag inte, för det går att ha sex på så otroligt många sätt! Däremot hade säkert mannen brytt sig.
    Anonym (Lotta) skrev 2017-04-04 11:43:41 följande:

Något som är direkt osmakligt är när man ser en ägare av ett stort "paket" gå och skylta med det..Kräks

Det sexigaste som finns är män som fokuserar på mig istället för på sin penis.. Kuken är mer för mannens njutning i vilket fall som helst, tunga o läppar o fingrar är mannens redskap för att tillfredsställa mig. 

Männen med litet paket, måste ta till  fingrar och mun får att tillfredställa, Vi andra använder kuken. 
  • Wench85
    Jag orkar sällan svara i dessa trådar, men för dagen har jag visst lust. Men det är ju omöjligt att besvara pga:

1) Jag har aldrig mätt en kuk, och har inte närstuderat slaka kukar.
    2) Det beror på situationen och personen

Av nyfikenhet på att försöka förhålla mig till första frågan googlar jag fram några mått för att förhålla mig till.
    En 33 cl läskburk är 11,5 cm hög och har 22 cm i omkrets.
    iPhone 6 är 13,8 cm hög.
    En calippoglass som jag råkar äta för ögonblicket räknar jag ut till ungefär 12-13 cm omkrets och cirka 20 cm hög. 

Utifrån ovan bedömer jag att den minsta kuken jag mött var ca 8-9 cm lång och den kortaste kuken jag mött var 8-9 cm lång och 7-8 cm i omkrets.
    Den största runt 20 cm lång och i mitt minne omkrets som ett jäkla hangarfartyg, men i verkligheten var det nog strax under en burk. 

Av just dessa två valde jag att leva och vara monogam med den med mindre kuk i flera år, och att endast ha sex ett par gånger med den med större kuk. Med den större kuken var oralsex fascinerande och roligt, men första gången vi testade vaginalt var det omöjligt, andra gången var jag full och använde massa glidmedel och det var möjligt men gjorde bara ont.

Ju större kuk, desto mindre chans till spontana snabbisar eller analsex, och i riktigt stora fall är det för mig inte ens möjligt att genomföra penetrerande samlag. Så utifrån frågan: Nej, jag har inga problem med små kukar (däremot blir det definitivt problematiskt med enorma!)

Min favoritpartner har längd ungefär som en iPhone 6, och omkrets strax under en calippoglass, alltså ca 14 cm lång och 11 cm omkrets. Det är är lagom. Visst, ibland när vi kör doggystyle slår han i livmodertappen (ajajaj!) men då är det bara att flytta om oss. 
  • Anonym (Lotta)
    Anonym (liten slak stor hård) skrev 2017-04-04 14:27:02 följande:
    Männen med litet paket, måste ta till  fingrar och mun får att tillfredställa, Vi andra använder kuken. 
    Du bekräftar alla fördomar jag har om killar med stor kuk.. Skål Skrattande
Svar på tråden Kukstorlek?