• Anonym (15cm)

Kukstorlek?

Hallå där, en gammal klassiker fråga till damerna där ute (även homo eller bi män)

Vad tycker ni personligen är en bra storlek hos männen?

Både vid slakt och stånd.

Har ni problem med små slaka kukar?

Vad tycker ni är lagom?

Berätta gärna vilka kukar ni blir galna över och vilka ni känner att ni vill ta avstånd från och inte upphetsar er.

Kör hårt =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-03-29 14:23
    När jag skrev "Har ni problem med små slaka kukar" så menade jag dom männen som är growers (alltså korta först men växer till sig stora)

• Svar på tråden Kukstorlek?
  • Anonym (Mr)
    Anonym (Failure) skrev 2017-04-12 00:54:33 följande:

Livslusten försvinner helt när man läser att man aldrig kommer kunna ge den där ultimata njutningen till en tjej :'(((

Går livet ut på det?
  • Anonym (Failure)
    Anonym (Mr) skrev 2017-04-12 00:58:42 följande:
    Går livet ut på det?
    Såklart inte, men sex och närhet är något som de flesta vill ha inkl mig själv. Men vem vill ha det med någon som inte haft turen och blivit skapt med en medel/stor kuk?
  • Anonym (RK)
    Foreverlove skrev 2017-04-12 00:36:42 följande:

Möjligen men det viktigaste är väl att kvinnan drömmer tillbaka om dig?!

Inte om din kuk. Eller drömmer tillbaka om ett härligt sexliv ni haft.

Jag hade hellre haft ett bättre förhållande med en "medelman" än ett dåligt med en XL man.

En som föredrar stor kuk kommer aldrig drömma tillbaka om sex med en liten medelkuk så ditt resonemang är en ren hypotes. Likaså skulle jag aldrig vara bekväm med att vara med en tjej som jag vet föredrar stora, jag skulle bara känna mig patetisk med min fjantiga medelkuk.
  • PeterGB3G
    Anonym (20) skrev 2017-04-12 00:58:11 följande:

Håller med. Har jag bara haft tur som träffat killar med omkring 20 cm?

Foreverlove skrev 2017-04-12 00:42:15 följande:

Bara några få % som är så stora alltså?

Jag måste gå en märklig, krokig stig eftersom jag ofta träffar på den % en.

Inget jag kräver men har man hittat en chokladkaka man gillar så äter man den gärna igen.

Konstig liknelse.

Alltså, för varje ytterligare cm kuk, blir det färre och färre. 20 plus väldigt få. Omkring 20 säger du, kan du tänkta dig 17-18 cm finns det betydlig fler.
    "Jag förväntar mig inte att du ska hålla med, inte ens att du ska förstå"
  • Foreverlove

Ja 17-18 är bra. Skiljer inte nåt precis.
    Och TS, säger nån tjej till dig att hon föredrar större (alltså nån du får ihop det med) så är hon inte nån schysst person och verkligen nån du kan vara utan.

• Anders 386
    Foreverlove skrev 2017-04-12 07:22:31 följande:

Ja 17-18 är bra. Skiljer inte nåt precis.
    Och TS, säger nån tjej till dig att hon föredrar större (alltså nån du får ihop det med) så är hon inte nån schysst person och verkligen nån du kan vara utan.

Men det är väl bara bra att klarlägga önskemålen på ett tidigt stadium? Jag själv skulle inte vilja vara tillsammans med en kvinna som vill ha en man med stor kuk, Jag vill ju självklart att min partner ska vara en av dom som föredrar en medelkuk. Det blir ju ändå väldigt många att välja på eftersom dom flesta kvinnor faktiskt tycker att medelkuken är minst lika bra som en stor. Många kvinnor upplever problem med en riktigt stor kuk. 
  • PeterGB3G
    Anders 386 skrev 2017-04-12 09:10:09 följande:

Men det är väl bara bra att klarlägga önskemålen på ett tidigt stadium? Jag själv skulle inte vilja vara tillsammans med en kvinna som vill ha en man med stor kuk, Jag vill ju självklart att min partner ska vara en av dom som föredrar en medelkuk. Det blir ju ändå väldigt många att välja på eftersom dom flesta kvinnor faktiskt tycker att medelkuken är minst lika bra som en stor. Många kvinnor upplever problem med en riktigt stor kuk. 

Det är är svårt eftersom uppfattningen om stor/liten är så olika. En kille är förkrossad att han bara har 15 cm, trots att det är 2 cm över medel. En tjej säger "jag gillar stort" och är nöjd med 17cm visar det sig. Bara två cm mer än killen som är förstörd för att han bara har 15cm.
    "Jag förväntar mig inte att du ska hålla med, inte ens att du ska förstå"
  • Anonym (20)
    PeterGB3G skrev 2017-04-12 06:46:11 följande:
    Foreverlove skrev 2017-04-12 00:42:15 följande:

Bara några få % som är så stora alltså?

Jag måste gå en märklig, krokig stig eftersom jag ofta träffar på den % en.

Inget jag kräver men har man hittat en chokladkaka man gillar så äter man den gärna igen.

Konstig liknelse.

Alltså, för varje ytterligare cm kuk, blir det färre och färre. 20 plus väldigt få. Omkring 20 säger du, kan du tänkta dig 17-18 cm finns det betydlig fler.
    De flesta jag varit med har haft uppskattningsvis 18 cm och att snittet skulle vara 13 cm gör mig fundersam. Några har haft 20 och ett fåtal över 20, enligt mitt ögonmått...

Kanske att snittet i hela världen är 13 cm då de flesta asiater har små och det bor ju lite folk i exempelvis Kina. Men snittet i Sverige kan aldrig vara 13, räcker inte..

Träffade en kille från Gambia för något år sedan och han var chockerande stor, började skratta när jag såg den och kan kunde inte köra in hela, säkert närmare 25 cm. Kommer aldrig glömma honom...ha ha...

Men svar på din fråga: 17-18 är såklart bra!
  • Anonym (quidproquo)

Visa upp ett antal "penis-liknande" föremål i längder mellan "13-20cm" och be folk, oavsett man eller kvinna, att uppskatta längden och få kommer att träffa rätt mellan en 17-18 kontra en "20cm", eller mellan en 14-15 kontra en "17cm".

Jobbar man inte på daglig basis med "mått" och "längder" så är det få som kan pinpointa föremål ner på exakt cm...

Nog för att det säkert finns män och kvinnor, och män och kvinnor som har en slags relation som kanske sliter fram måttbandet och mäter upp pjäsen i tid och otid. MEN jag tror att det finns många som inte gör det och enbart förlitar sig på sitt "ögonmått" och utifrån en jämförelse.

Under alla mina år så har jag aldrig stött på en kvinna som undrat hur stor k*k jag har, iaf inte uttryckt exakt i cm...

Har dock haft ett antal kvinnor som har sagt att den känns stor, men det vore att fara med osanning att säga att den är "stor".

Lev med det man har och se till att bli duktig på att använda den istället!

Svar på tråden Kukstorlek?