• Anonym (Liv)

Tips på insomningstablett?

Anonym (sova) skrev 2017-04-02 18:06:46 följande:

Någon som har tips på någon insomningstablett? 
    Ska till läkaren i veckan och vill ha lite kött på benen.... 
    Det är själva insomningsfasen som är det jobbiga... när jag väl somnat så sover jag. Kan ta ett par timmar innan jag somnar...

Tror du ärligt talat att du kan gå till doktorn och välja?
  • Anonym (Liv)
    Anonym (Mea) skrev 2017-04-02 19:45:51 följande:
    Det tror inte jag TS fantiserar om. Däremot kanske läkaren föreslår ett läkemedel som många tycker är dåligt av olika anledningar och TS kan ifrågasätta på ett sätt hen inte kunnat annars. 
    Mediciner kan reagera otroligt individuellt så vad kanske 2 personer på FL tycker är inte relevant. Däremot kan det vara relevant att läsa FASS.
  • Anonym (Liv)
    Anonym (Mea) skrev 2017-04-02 22:01:13 följande:
    Nej men tills TS ska till läkaren kanske 48 personer till svarat och då kan man se en trend.
    På FL, jo tjena. I övrigt är läkare duktiga på läkemedel och skall kunna svara på de frågor man har. Troligtvis bättre än vad någon på FL kan.
  • Anonym (Liv)
    Anonym (Mea) skrev 2017-04-03 08:06:54 följande:
    Ja, du har rätt, vi lägger ner alla forum. Det finns alltid någon bättre att fråga.
    Här låg mognaden på topp!
  • Anonym (Liv)
    Anonym (Mea) skrev 2017-04-03 14:15:58 följande:
    Men varför går du in i en tråd och bara sågar TS utan att komma med något eget vettigt svar? Jag tycker det är du som är gnällig, bitter och omogen. Eller så utgår du från att tS är en idiot och det är inte speciellt trevligt det heller.

Jag själv är rätt övertygad om att TS kan sålla bland informationen hon får, slå upp  föreslagna läkemedel i FASS och jämföra vad som står där och var som skrivits här. Men det är ju jag det.
    Jag skriver vettiga svar, dina går mest ut på att gnälla på mig. Vilket inte bidrar till något alls.
Svar på tråden Tips på insomningstablett?