Återinföra två?
Hur många här har fått sätta in två embryon? Hur många dagar har embryot varit? Och vad har resultatet blivit?
Hur många här har fått sätta in två embryon? Hur många dagar har embryot varit? Och vad har resultatet blivit?
Jag håller tummarna för dig.
Jag håller tummarna för dig.
Tack jag håller tummarna för dig oxå, vilken ruvardag är du på?
Jag är på ruvardag 12, testdag 22/4. Dagarna går så sakta nu....
Tack, jag håller tummarna för dig oxå, vilken ruvardag är du på?
Tack????, jag håller tummarna för dig oxå, vilken ruvardag är du på?
Hej!
Hur går det för er allihopa?
Jag har vart på vul och hade då 2 hjärtan som pickade på. Det skiljde i stlk på dom med ca 1 vecka sa läkaren. Är i v 11 nu..
Hej!
Vi fick två embryon återföra den 13:e mars (3dagars).
Vi hade testdag den 29:e mars och det var positivt, fick göra ett tidigt vul den 20:e april som visade att båda ägget fäst <3
Är nu i v.12+5 och gjorde igår ul för kub-test och båda växer fint och mår bra! Två 6,5cm små bebisar som sprattlade runt som bara den
Jag gick precis in i v 17 med mina 2. Längtar efter en mage och att känna lite fosterrörelser men det kan ju dröja lite till. Rul om 2 veckor. Ska bli mysigt att se dem igen :)
Hej!
Vi fick två embryon återföra den 13:e mars (3dagars).
Vi hade testdag den 29:e mars och det var positivt, fick göra ett tidigt vul den 20:e april som visade att båda ägget fäst <3
Är nu i v.12+5 och gjorde igår ul för kub-test och båda växer fint och mår bra! Två 6,5cm små bebisar som sprattlade runt som bara den