• varfördåför

påmin mig...

ni som tycker att det är vicktigt att barnen ska träffa sin biologiska pappa.. varför är det vicktigt?!

jusst nu skulle det vara skönt om sonens bio pappa gickupp i rök eller så.

påmin mig varför det är vicktigt för annars så utesluter jag honom ur sonens liv!

• Svar på tråden påmin mig...
  • jululle

Jag inser nog att jag har det nog ganska bra ändå. Mina två äldre barn har jag med en annan och han bryr sig inte så mycket om dem.
    Jag har börjat att tro att han bara vill ha dem varannan vecka för då får han mer pengar... Men grejen är att de är här efter skolan varje dag går sen till honom och sover. Efter läxor och de har ätit.
    Vi har det inte speciellt gott ställt de äter mest här jag kper mest saker till dem hittar på mest saker me dem bio, bowla, badhus men ändå ska han ha ett underhåll fel eller hur.

• lynnie

påminn mig också så e ni snälla FörvånadOskyldig

• varfördåför

Tesie: vi har dte väldigt lika jag har n sambo sedan i sommras.. (men vi har varit ihop längre) och nu har sonen börjat kalla honom för pappa eftersom han är pappa till lillen... först känndes det konstigt, men samtidigt så är ju daniel mer pappa till alvin än vad hans egen pappa någonsin varit o kommer att bli.

verkar som att det är många som är som honom.. känner med er andra o era stackrs barn som har idiioter till pappor.

men det verkar nte finnas någon som kan påminna dock

• Tesie

Xylifon

Rättar ni honom om han säger pappa åt lillbrorsans pappa?

jag undrar hur jags ka göra när jag o sambon får barn!

• varfördåför

jag ahr sagt typ.. "daniel är ju ilons pappa du har ju en annan pappa visst.. din pappa brukar du ju träffa hos farmor" men jag ska sluta med det o låta han säga pappa till daniel!

• Tesie

Kommer nog göra likadant jag med! Han får säga pappa till min sambo ifall han vill det!

• varfördåför

jo... nu då det är serigöst mellan jag o han o v har ett barn ihop o så så är dte väl likabra.. jusst nu kallar han både sambon o bio pappan för pappa.. o det kan han ju fortsätta med om jag nu inte bryter kontackten med biopappan!

• mica

Jag har en pappa som aldrig brydde sig....och han gör det inte nu heller....Så, visar han inte intresse, gör ett avtal i familjerätten...följs inte det så ha det som ett underlag i tingsrätten när du vill ha ensam vårdnad...skriv ner allt, besök som aldrig blev av mm.... Förjävligt men tyvärr finns det föräldrar som skiter i sina barn... Jag har i alla fall en styvpappa som även är den ende mina barn ser som morfar....

• varfördåför

jag ahr redan helavårdnaden.. var inga problem att skriva över den på mig..

• pofia

Stackars era små söta barn... Å vilka skitpappor!! Kramar till er mammor!

Svar på tråden påmin mig...