• Milou3

    Rosenrot - bra eller ingen märkbar skillnad?

    Har du ätit Rosenrot och hur mådde du av de?

    Jag har köpt en ask nu men känner mig osäker på om jag "vågar" ta de mtp att jag har både stenfruktsallergi samt pollenallergisk.

    Vi planerar in ett syskon och hört att Rosenrot även ska vara bra i rent fertilitetssyfte. Sen att man blir piggare, mer alert och lugn är ju exakt vad jag behöver!

  • Svar på tråden Rosenrot - bra eller ingen märkbar skillnad?
  • Anonym (qq)

    jag åt dem, fast det var många år sen så jag minns inte varför jag åt dem, haha. Jag åt i några månader och märkte ingen skillnad alls på något som helst sätt. 

  • AnkiC

    Jag åt det ett helt år innan vi gjorde barn. Pollenallergi har jag och det hände inte nåt med det. Angående stenfrukt har jag ingen aning.
    Jag fick kortare menscyklar, mer regelbunden mens, kände mig piggare och fick större sexlust. En negativ sak var att pms-besvären blev värre. Jäklar vilket humör jag fick!

  • Milou3
    AnkiC skrev 2017-04-08 17:09:51 följande:

    Jag åt det ett helt år innan vi gjorde barn. Pollenallergi har jag och det hände inte nåt med det. Angående stenfrukt har jag ingen aning.

    Jag fick kortare menscyklar, mer regelbunden mens, kände mig piggare och fick större sexlust. En negativ sak var att pms-besvären blev värre. Jäklar vilket humör jag fick!


    Låter ju bra! Kanske jag vågar testa.

    Kan chansa på pms-besvär :) får väl sluta om jag blir allt för jobbig ;)
Svar på tråden Rosenrot - bra eller ingen märkbar skillnad?