• Anonym (Slick)

Hur ofta vill ni få fittan slickad tjejer?

Hur ofta vill ni få fittan slickad tjejer?

• Svar på tråden Hur ofta vill ni få fittan slickad tjejer?
  • Anonym (Anonym)

Hela tiden :) Får man nånsin nog av det? Inte jag iaf :)

• Anonym (Slick)
    Anonym (Anonym) skrev 2017-04-11 11:41:39 följande:

Önskar att frugan sade likadant ;)
  • MammAmma

Jag kan väl ta emot oralsex, om det nu är något killen gillar. Men kan lika gärna avstå, det ger mig ingenting egentligen.

• Anonym (Jesse)
    Anonym (Anonym) skrev 2017-04-11 11:41:39 följande:

Håller med till fullo
  • Anonym (Nej tack)

Avstår gärna från det helt. Älskar dock att ge mannen oralsex och tänder själv på att göra det. Men att få har aldrig gett mig nån spec njutning för jag kan helt enkelt inte slappna av. Sen har jag lättare att komma vaginalt än vid stimulering av klitoris så har heldre penetrering än slick.

• Rödskägg78

Måste bara säga att slicka fitta är så extremt härligt!

Att kunna ge sin kvinna maximal njutning med mun&tunga riktigt länge och väl är riktigt upphetsande. Slicka och suga på blygdläpparna och sakta närma sig klitoris och leka med en hård tunga i själva öppning tills hon bara ber att man ska fortsätta så orgasmen kommer om och om igen. ;)

• Anonym (Slick)
    MammAmma skrev 2017-04-11 11:44:10 följande:

Jag kan väl ta emot oralsex, om det nu är något killen gillar. Men kan lika gärna avstå, det ger mig ingenting egentligen.

Eftersom du säger att du kan lika gärna avstår, tolkar jag det som du känner ingen njutning av oral sex?  
  • Anonym (Ja tack)

Givet att det är en man som är bra på det skulle jag gärna få fittan slickad dagligen. Tyvärr är det inte så många män som behärskar den konsten... Många gör det lite som förspel men aldrig fullt ut. Det finns få orgasmer som är så härliga som när man blir slickad!

• Camaro71

Älskar att slicka gotta de tänder mig till fullo ger mig lika mycket njutning som att killar.

Svar på tråden Hur ofta vill ni få fittan slickad tjejer?