Inlägg från: Anonym (Slick) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Slick)

Hur ofta vill ni få fittan slickad tjejer?

Hur ofta vill ni få fittan slickad tjejer?

• Svar på tråden Hur ofta vill ni få fittan slickad tjejer?
  • Anonym (Slick)
    Anonym (Anonym) skrev 2017-04-11 11:41:39 följande:

Hela tiden :) Får man nånsin nog av det? Inte jag iaf :)

Önskar att frugan sade likadant ;)
  • Anonym (Slick)
    MammAmma skrev 2017-04-11 11:44:10 följande:

Jag kan väl ta emot oralsex, om det nu är något killen gillar. Men kan lika gärna avstå, det ger mig ingenting egentligen.

Eftersom du säger att du kan lika gärna avstår, tolkar jag det som du känner ingen njutning av oral sex?  
  • Anonym (Slick)
    MammAmma skrev 2017-04-11 14:00:29 följande:
    Korrekt. Jag ger mer än gärna, men kan själv vara utan.
    Full respekt, bara det att det är typ första gången jag hört det :)
  • Anonym (Slick)
    Anonym (Lina) skrev 2017-04-11 15:17:18 följande:

Jag älskar när killen går ner på mig, men inte alla killar vet hur man slickar bra.. önskar dock han visste det , så jäkla skönt! Kommer jämt så!!

Kanske behöver de en liten guidad tour, du kanske kan guida honom med rösten i början, alla kvinnor är ju olika så jag är 1000% säker på att om jag skulle slicka dig som jag slicka min fru finns det en chans att det kanske inte går hem hos just dig.
  • Anonym (Slick)

Min fru gillar djupt och längs med skåran, sedan sätta munnen gränsle över musen, och göra en sug rörelse och även röra mig fram och tillbax ;)

• Anonym (Slick)
    Anonym (78965) skrev 2017-04-11 22:59:33 följande:
    Jag är likadan. Det är ju inte oskönt, men går lika bra utan. Känns aldrig himlastormande direkt.

Ska man slicka mig måste man i så fall ge sig hän och slicka och mumsa i sig hela mig. Klittan, fittan och rumpan. Och det är det få män som gör.
    Själva "röven" hoppar jag själv över, men allt det andra som du beskriver är standard hos mig.
  • Anonym (Slick)
    Anonym (Fyllig) skrev 2017-04-11 23:58:20 följande:

Åh, helst varje gång... men det går så fort för mig då och ibland vill jag invänta penetrering så då håller jag igen så gott det går. Om han slickar mig och för in fingrarna samtidigt går det nästan genast!

Mitt ex hade svårt att hålla ståndet men älskade att slicka mig... lärde mig då att njuta av det fullt ut och kunde slappna av, för det var så uppenbart att han njöt av det också. Min nuvarande har en helt annan teknik där han suger in och använder tänderna försiktigt. Galet skönt. Har ofta fått positiva kommentarer om min ganska stora klitoris som blir ännu större när jag blir upphetsad. Har haft lite komplex för det men det börjar kännas mer ok ;)

Vi brukar köra så att jag slickar och pullar henne till orgasm sen får jag en avsugning till orgasm, sedan har vi sex, hon brukar få en orgasm till sedan kör vi på tills jag också kommer :)
  • Anonym (Slick)
    kvarnfot skrev 2017-04-12 11:41:51 följande:
    Ovanlig tjej som inte alltid vill bli slickad....
    Hon säger att det är för att man skall hinna sakna det :) blir mer känsla!
Svar på tråden Hur ofta vill ni få fittan slickad tjejer?