• Tecum

Pojkvän vill gå på strippklubb

Ja du är alldeles för känslig och grälsjuk! Om du inte vill att din kille ska gå på strippklubb så säger du det tydligt och klart - men utan att tramsa om att lämna. Ingen relation blir bättre av att hota med skilsmässa i tid och otid så fort man inte får som man vill. Om du är tydlig och kan motivera din åsikt så avstår han antagligen. Om inte, då får du bedöma om hans övriga goda egenskaper överväger att han inte alltid dansar efter din pipa... 

• Tecum
    Loriyana skrev 2017-04-13 16:11:24 följande:
    Hade också blivit irriterad om min pojkvän tyckte det var OK att utnyttja andra kvinnor för sin egen (eller kompisens) sexuella njutnings skull. Myten om den lyckliga horan är just en myt. Många av dessa tjejer har haft traumatiska livsöden som lett till att de ser inget annat val än att sälja sin kropp för allmän beskådning. Ofta har de utnyttjats sexuellt och/eller blivit våldtagna. Om min pojkvän hade velat stödja en sådan bransch hade jag allvarligt funderat över hans värderingar.
    TS och hennes kille får reda ut detta sins emellan tycker jag. Men om vi ser på strippklubbar rent allmänt så säger du att kvinnorna nästan alltid är offer och tvingade. Ändå finns det ett ganska stort antal som är exhibitionister, av bägge kön.  På TV har de ett program som heter Dated Naked där par ställer upp och dejtar nakna utan att ens få betalt. Visserligen dimmas bröst och könsorgan så tittarna ser inget känsligt. Men de flashar sig för TV-teamet och vad är syftet med ett sådant tramsprogram? Korkat men folk ställer upp frivilligt. Så varför kan inte strip vara frivilligt?
Svar på tråden Pojkvän vill gå på strippklubb