Pojkvän vill gå på strippklubb
Hej! Detta är första gången jag skriver i detta forum, behöver hjälp med att förstå detta eftersom detta låter så bisarrt för mig....
I Maj så skall jag och min pojkvän + en tjej och kill - kompis åka till Tyskland på ett event.
Eftersom det är lagligt med strippklubbar i Tyskland så tycker min BF att han och killkompisen, som varit singel ett par månader borde få gå på strippklubb.
Han har sagt till mig att han vill inte gå på strippklubb för sin egen skull, utan det är för att den här killkompisen varit singel ett tag, plus att han tycker att det är en once in a life time opportunity, fair enough, men det hade varit en helt annan sak om han inte hade haft mig?
Man går ju för fan inte på strippklubb för att umgås?
Jag svarade lite drygt och spydigt att han inte behövde va ihop med mig om detta nu var så viktigt för honom eftersom jag tog väldigt illa vid mig av detta, vilket gjorde honom arg och det hela utvecklades till ett enda stort tjafs.
Till slut så säger han att det bara var på skämt och att han och kompisen såklart aldrig tänkt gå på strippklubb, men jag köper det inte. Då hade han väl inte spenderat nästan en timme på att argumentera varför dem borde få gå?
Varför ska han ha rätt att gå på strippklubb när jag inte känner samma begär/behov av att gå på manlig strippklubb.
Gå på strippklubb var inte det första som dök upp i mitt huvud för denna resa, hade han sagt något om detta innan så hade jag nog struntat i att följa med...
Personligen så blev jag jävligt besviken av det hela och det känns så omoget...
En del fantasier kanske kan förbli fantasier?
Vad tycker ni? Är jag för känslig och gammaldags?
jag tycker bara att det ska finnas respekt i ett förhållande och att man inte bara tar saker för givet....