Pojkvän vill gå på strippklubb
Hahahahaha, jag hade aldrig blivit ihop med en sån kille men JAAA DUMPA! Att han ens blir arg för att du inte vill det och att han inte tar hänsyn till dina känslor osv, vad fan, du förtjänar SÅ mycket bättre.
Sen skriver du något jag vill att ALLA kvinnor ska ta till sig; VÅRA KÄNSLOR ÄR INTE LÖJLIGA, BRY ER INTE OM VAD NÅN ANNAN STÄMPLAR SOM OK/INTE OK, GAMMALDAGS, MODERNT, KONST osv. Det är DIG han är tillsammans med och DU sätter ramarna för vad DU accepterar i ett förhållande. Det är DINA känslor han ska ta hänsyn till om han vill va med dig, inte Berit eller Jenny som kanske hade tyckt det varit ok.
Du behöver absolut inte vara nån annan än dig själv. Även om du får tusen svar i tråden från folk som skriver "Guuud, vad du överreagerar, MIN kille går minsann alltid på strippklubb, guuud vad du är osäker och svartsjuuuk, JAG går minsann på strippklubb och min tjej vet att lita på mig ändå" så har dom isåfall missuppfattat alltihop.
Du behöver inte vara som dom eller be om ursäkt för dina känslor.
I en relation är man 2 som var för sig sätter sina gränser. Detta är över din gräns och jag måste säga att det säger otroligt mycket (negativt) om hur han tjafsar och bråkar efter att du inte gått med på något som skulle gjort dig ledsen, arg och på många sätt skadat er relation (fast nu är ju det redan gjort tack vare hans beteende)
Han ska stötta dig, han ska respektera dig, ta hand om dig, lyssna på vad du behöver och blir glad/ledsen av.
Personligen tycker jag det är äcklande att han kallar det "once in a lifetime". Jag tycker att du ska passa på som är ung och snygg att ha once in a lifetime-äventyr med några tjejkompisar utomlands. Som singel.
Kram.