Inlägg från: Påven Johanna II |Visa alla inlägg
  • Påven Johanna II

Vars ska min katt sova på natten??

Varför funkar det inte att han sover med dig och din pojkvän? För att han väcker er tidigt? Tuff skit, man har det djur man har. Självklart ska inte katten sova i bur eller instängd i en garderob. Det är misshandel och direkt vansinne. Låt omplacera katten om ni inte kan sköta den.

• Påven Johanna II
    Anonym (Kit kat) skrev 2017-04-18 13:18:33 följande:
    Snälla stick ifrån tråden om du inte kan bete dig! Du tillför inget! Bad om hjälp och tips för att jag är ung och inte vet så mycket, inte om bråk och påhopp!!
    Läs på jordbruksverket du också då. Det är inget påhopp att kalla det ni gör för misshandel, det är ett faktum. Det finns regler för hur man håller djur förstår du. 
  • Påven Johanna II
    Guden Tor skrev 2017-04-18 13:21:10 följande:
    Tråkigt att du inte kan föra en diskussion utan påhopp. Du är konstant elak och tillför ingen nytta här. Anmäld.
    Vem är du? 
  • Påven Johanna II
    Anonym (Kit kat) skrev 2017-04-18 13:24:28 följande:
    Bad om tips och råd, inte om dina åsikter! Jag är ung och vet inte så mycket och bestämmer inte allt här hemma så därför bad jag om hjälp. Att du sen kallar andra för dum i huvudet skapar bara osämja? Och du ska vara vuxen?!
    Det är inte bara mina åsikter, det är lagens åsikter. Mitt tips är att du och din pappa läser på jordbruksverkets hemsida så att ni förstår vad man får och inte får göra när man håller katt i hemmet. 
Svar på tråden Vars ska min katt sova på natten??