Inlägg från: Guden Tor |Visa alla inlägg
  • Guden Tor

Vars ska min katt sova på natten??

Påven Johanna II skrev 2017-04-18 13:20:13 följande:

Gör det du. Det kommer inte att göra dig mindre dum i huvudet. Hur var det nu, är du en 27-årig kille som har en 16-årig flickvän eller har du bröst? Du har skrivit båda sakerna. Du är kanske bara ett troll? 

Tråkigt att du inte kan föra en diskussion utan påhopp. Du är konstant elak och tillför ingen nytta här. Anmäld.
  • Guden Tor
    Froken Lokens skrev 2017-04-18 13:30:51 följande:

Eftersom det är din katt och fin pappa är det ditt ansvar att informera honom om detta. Du uppger ju att du själv låser in den stackars katten i garderoben nattetid. Det är djurplågeri!

Och vad ska man annars göra med en katt som väcker hela huset om nätterna? Du har inte tänkt på att folk ska upp och jobba?

Det finns ingen annan lösning än att den sover i garderoben/med ts och så släpper hon ut den när den vill ut. Som hon brukar göra?
  • Guden Tor
    Froken Lokens skrev 2017-04-18 13:51:31 följande:

Jag har katterna och honom släpper vi ut när han vill ut, oavsett tid på dygnet. Och vi jobbar och barnen går i skolan. Det tar knappt två minuter att kliva upp, släppa ut katten och lägga sig igen.

Det var ju därför jag skrev att ts bör fortsätta göra så och hon skrev ju själv att hon ska fortsätta göra så men att hon letade efter andra förslag. Ibland undrar man om en del har dyslexi.
  • Guden Tor
    Froken Lokens skrev 2017-04-18 14:03:22 följande:

Katten ska inte låsas in i en garderob!

Vart ska den vara då?

Men okej, då kan den ju sova med ts. Protester på det också?
Svar på tråden Vars ska min katt sova på natten??