Vars ska min katt sova på natten??
Har du lässvårigheter?
JAG FÅR INTE LÅTA KATTEN GÅ FRITT I HUSET FÖR DEN VÄCKER MIN PAPPA DÅ!!!!!!!!
Har du lässvårigheter?
JAG FÅR INTE LÅTA KATTEN GÅ FRITT I HUSET FÖR DEN VÄCKER MIN PAPPA DÅ!!!!!!!!
Det är ju precis så jag gör!!! Men försöker se om det finns nån annan lösning.
Det är som sagt ett ickeproblem.
Ge mig den faktan.
Det enda jag har läst om är bur.
Men ok, isåfall får katten sova med ts och släppas ut när den vill ut.
Men det är ju bara om burar.
Om katten vill sova i garderoben, vilket denna vill, så är det ett ickeproblem, oavsett vad du säger. Det viktiga är att de släpper ut den när den vill ut, vilket de gör.
Katten ska inte låsas in i en garderob!
Nej. Finns det ingen annan lösning så kan man hålla katten inlåst i garderoben och släppa ut vid önskat behov. Det är inte djurplågeri. Däremot är det djurplågeri att inte släppa ut den när den vill ut.
Få höra ditt ultimata förslag på vart katten ska vara då. Inte fritt i huset för då väcker den pappan.
Varför kan den inte sova med ts och släppas ut vid önskat behov?
Ts gick inte till angrepp.
Ni valde dock att kalla henne dum i huvudet, korkad osv och det är angrepp och mobbning.
Har du helt missat det eller är du för emot ts för att erkänna att det fanns folk som hoppade på henne?
Kan man inte diskutera utan att hoppa på andra så ska man inte diskutera!
Hon har i alla fall inte kommit med påhopp till skillnad från vissa andra.
Fast om man ska tänka så så har alla varit med och bidragit till osämjan. Även du.
Är det ok att kalla folk dumma i huvudet och korkad?
Nej, men jag frågade om det är ok enligt dig?
Ja, för att folk svarade surt och tvärt? Helt förståeligt. Som sagt så är det grundläggande att man har en god ton när man ger sig in i en diskussion.
Vidare så kallade Påven Johanna folk för dum i huvudet osv. DET är påhopp.
Du har också varit med och bidragit till den...
Vissa människor ska helt enkelt inte ha husdjur.
Vad har du gett för förslag? Det fanns några få personer som kom med förslag som att skaffa en kattlucka och att aktivera katten innan läggdags och dessa personer skrev inget annat. Enligt mig så har din ton inte varit så mycket bättre än någon annans.
Och vem här har haft en bra attityd då? Inte då du iaf
Och jag är inte samma person som någon annan här i tråden heller. Så var vänlig och påstå inte saker som ni inte vet nåt om.
Det är knappast att bo i en garderob om man sover där under natten och släpps ut när man vill.