Inlägg från: Katten Lilla |Visa alla inlägg
  • Katten Lilla

Vars ska min katt sova på natten??

Anonym (isa) skrev 2017-04-18 15:00:23 följande:

Ts har fått många bra tips på andra lösningar, men valde istället att gå till angrepp mot dom som inte höll med om att det är okej att hålla den inlåst i bur eller garderob.

Ts gick inte till angrepp.

Ni valde dock att kalla henne dum i huvudet, korkad osv och det är angrepp och mobbning.
  • Katten Lilla
    Anonym (isa) skrev 2017-04-18 15:10:58 följande:

Jag har aldrig kallat ts för dum i huvudet, korkad osv.

Dock ställde jag frågan till ts om hon är samma person som startade en tråd om sin katt som skrek hjärtskärandes när den blev trampad på svansen av ts.

Nej, men andra personer har gjort det. Ts har inte hoppat på någon, dock så hoppade de på henne.

Och hon svarade att hon inte är det.
  • Katten Lilla
    Froken Lokens skrev 2017-04-18 15:23:21 följande:

Vilka är "de" som hoppade på henne?

Påven Johanna || och Anonym (Iq morot).
  • Katten Lilla
    Anonym (isa) skrev 2017-04-18 15:28:10 följande:

Fast TS har ju själv fräst ganska så duktigt i tråden åt dom som inte håller med om att det är en lösning att hålla katten instängd i bur/i garderob.

Det är ju dock inte så konstigt att man försvarar sig själv om man blir påhoppad. Håll en trevlig ton och kom med tips istället för att vara sur och tvär? Folk lyssnar inte om man är det sistnämnda.
  • Katten Lilla
    Anonym (isa) skrev 2017-04-18 15:33:08 följande:

På gränsen i varje fall, utöver att ha varit med och bidragit till osämjan som uppstod.

Du har också varit med och bidragit till den...
  • Katten Lilla
    Anonym (isa) skrev 2017-04-18 15:37:24 följande:

Jag har varken kallat folk för dum i huvudet eller korkad.

Ts började fräsa åt folk i tråden, redan i inlägget #6 i tråden, när ingen ens hade gjort något påhopp på ts.

Jag tycker att folk har haft en dålig attityd redan från start.

Personen som skrev första inlägget använde sig av svordomar och var allmänt tvär istället för att hålla en god ton och komma med tips istället för att anklaga.
  • Katten Lilla
    Anonym (isa) skrev 2017-04-18 15:43:13 följande:

Inte ens i närheten av vad ts, Påven Johanna II och någon till har gjort.

Jag har framfört min åsikt att det är djurplågeri att hålla katten instängd i bur/garderob samt gett förslag på lösning.

Vad har du gett för förslag? Det fanns några få personer som kom med förslag som att skaffa en kattlucka och att aktivera katten innan läggdags och dessa personer skrev inget annat. Enligt mig så har din ton inte varit så mycket bättre än någon annans.
  • Katten Lilla
    Froken Lokens skrev 2017-04-18 15:55:33 följande:

Vad har du bidragit med, bortsett från osämja? Sten och glashus...

Hahaha men det har ju du med! Tråkig attityd hela tiden..
  • Katten Lilla
    Froken Lokens skrev 2017-04-18 16:00:04 följande:

Skillnaden mellan mig och dig är att jag aldrig förnekat det Jag står för att jag anser att det är idiotiskt djurplågeri att låsa in en katt i en garderob! Människor som gör det borde inte ha djur.

Varför är du då kvar i tråden om du är medveten om att du skapar osämja?
  • Katten Lilla
    Froken Lokens skrev 2017-04-18 16:02:53 följande:

Du är hysteriskt underhållande som tror att du får ner rätt i frågan för att du använder flera nick.

Det du håller på med är förtal. Är jag och Kuddebarn samma person bara för att jag håller med om att du ingen heller haft en god attityd? Dagisnivå. Lär dig att ta kritik.
  • Katten Lilla
    Anonym (Eh) skrev 2017-04-18 18:29:56 följande:

Jag tycker att du, mfl, är för hård mot ts. Hon har ju trots allt haft kattens sen hon var liten och pappan bestämmer ju, skrev hon. Hur ska hon kunna veta bättre när det är pappan som styr där hemma? Om du vill skylla på någon så skyll på pappan.

Håller med helt! Ts är bara ett barn? Och det är pappan som har satt reglerna där hemma så det kan inte ha varit lätt för ts att veta.
Svar på tråden Vars ska min katt sova på natten??