Inlägg från: Anonym (Moa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Moa)

Vars ska min katt sova på natten??

Anonym (Kit kat) skrev 2017-04-18 12:58:16 följande:
    [quote=77603164][quote-nick]Anonym (va??) skrev 2017-04-18 12:54:01 följande:[/quote-nick]Eftersom det är DU som är på besök så får DU anpassa dig! Låt katten gå fritt i huset. Så enkelt är det faktiskt.[/

Har du lässvårigheter?!

JAG FÅR INTE LÅTA KATTEN GÅ FRITT I HUSET FÖR DEN VÄCKER MIN PAPPA DÅ!!!!!!!!!
    Men fortsätt då att gå upp och ge katten mat samt släpp ut den så den får uträtta sina behov! Eller så ska du helt enkelt inte ha husdjur, inget som kräver något större arbete i alla fall. Kanske skaffa fiskar istället.

Fyfan, skaffar man djur sp får man väl ta hand om dem! Vad är det som är så svårt med att gå upp en vända vid 6 och sedan gå och lägga sig igen?
  • Anonym (Moa)
    Anonym (Moa) skrev 2017-04-18 17:50:58 följande:
    Men fortsätt då att gå upp och ge katten mat samt släpp ut den så den får uträtta sina behov! Eller så ska du helt enkelt inte ha husdjur, inget som kräver något större arbete i alla fall. Kanske skaffa fiskar istället.

Fyfan, skaffar man djur sp får man väl ta hand om dem! Vad är det som är så svårt med att gå upp en vända vid 6 och sedan gå och lägga sig igen?
    En sak till, självklart kan du inte stänga in katten. I en bur i en garderob. Jag hoppas verkligen du är ett troll. Stackars katt!!!

Skaffa en kattlucka så den kan gå utomhus när den vill, om den nu är utekatt, men verkar ju så, fast ni låser in den.

Vaknar du verkligen vid första knyst den gör, eller ska den må dåligt några timmar innan du vaknar?

Stackars, stackars katt!
  • Anonym (Moa)
    Anonym (Eh) skrev 2017-04-18 17:59:41 följande:
    Katten bör sova ute hela natten eller med ts. Att skaffa en kattlucka är ingen lösning då den fortfarande kan gå fritt i huset och väcka pappan då.
    Kan man inte ha en katt, den får inte gå runt i huset t ex, så skaffar man inte en katt!
  • Anonym (Moa)
    Anonym (Kit kat) skrev 2017-04-18 18:26:48 följande:
    För att jag var 10 år när vi skaffade honom och det är min pappa som har bestämt och haft inflytande?
    Låter som den där pappan i tråden intill som skulle skaffa en valp av en stor hundras till sin 10-åring. Ingen semester bokad för att ta hand om den i början, barnet skulle bara gå ut med den på lunchen... Älsta barnet  var tydligen allergisk mot hund också. Puckon till pappor som "bara vill ge sina barn vad de vill ha" (bortskämda snorungar brukar det bli av dem) finns det tydligen fler av!

Man behandlar inte djur så!
Svar på tråden Vars ska min katt sova på natten??