Inlägg från: swe121212 |Visa alla inlägg
  • swe121212

Underhåll

tänkte kolla om de är någon som vet hur de fungerar med underhåll, nyligen så kommer jag få ha min son alla dagar förutom fredag lördag söndag varannan vecka. när jag pratar med mitt ex så verkar hon inte gå med på att betala. då vet jag att FK kan gå in å betala 1500kr. nyligen fick jag ett sms av mitt ex att om jag söker om underhållsbidrag från henne. så måste jag betala bensin mat kläder eller något han behöver ha undertiden min son är hos henne, undrar om någon vet om de stämmer? för mig är de jätte konstigt om de är så då ersättningen inte är så hög som jag skulle få av mitt ex. (om hon nu går med på att betala)

• Svar på tråden Underhåll
  • swe121212

Förstår att de är din personliga åsikt, att dela på kostnaden för resor till från, i mina ögon så är de ju hon som görEtt aktivt val å flyttar så Hon inte kan ta våran son mer än 3 dagar varannan vecka, känner jag mer att om hon flyttar får hon stå för kostnaderna för att träffa våran son, att ta alla andra kostnader för jag utan problem men känns som att de är hennes kostnad att betala för bensin

Svar på tråden Underhåll