• Ssarawilhelmsson

äntligen plussat!

Kissade på Stickan idag, och det var ett stort plus!!! :) vad gör man nu? Ringer kvinnokliniken och bokar tid eller hur går det till?
    Lyckligt sambopar här hemma nu ????

• Svar på tråden äntligen plussat!
  • Gurkan25
    Ssarawilhelmsson skrev 2017-04-20 19:07:05 följande:

Åh vad bra info från alla!

Btw med kön, både jag och min sambo vill verkligen kolla så det ska vi Göra när vi är där :)

Hur mår ni andra annars då? :)

V 18 kunde man se det:) jag mår väldigt bra faktiskt, första graviditen så vet inte riktigt hur det ska kännas heller. Eftersom jag och mannen försökt bli gravida sen årsskiftet testade jag om jag var gravid direkt dagen mensen skulle komma(som inte kom) så nu håller jag tummarna, hur mår du?
  • Ssarawilhelmsson

Jag mår bra till och från! Illamående hela morgonen och förmiddagarna sen går det över! Är så lycklig för att vi äntligen plussat! Försökt ett tag och sen åkte vi iväg till fjällen en vecka, tankarna var på annat och när vi kom hem så var ägget befruktat :) är i vecka 5 enligt barnmorskan. Ska dit på torsdag för första kontroll :) är spänd och nervös! Vill skrika ut att jag är gravid till omvärlden men får hålla mig lite till :)

• ungafruahlberg
    Ssarawilhelmsson skrev 2017-04-21 08:58:35 följande:

Jag mår bra till och från! Illamående hela morgonen och förmiddagarna sen går det över! Är så lycklig för att vi äntligen plussat! Försökt ett tag och sen åkte vi iväg till fjällen en vecka, tankarna var på annat och när vi kom hem så var ägget befruktat :) är i vecka 5 enligt barnmorskan. Ska dit på torsdag för första kontroll :) är spänd och nervös! Vill skrika ut att jag är gravid till omvärlden men får hålla mig lite till :)

Åh vad härlgit! vi har också tid hos BM på torsdag, ska bli så kul att få känna att det "händer" något, hon sa till mig också nu när jag ringde att jag var i vecka 5 :)
  • Gurkan25
    Ssarawilhelmsson skrev 2017-04-22 09:08:36 följande:

Någon som haft småblödningar i de tidiga veckorna? :)

Nej faktiskt inte! När har du bf?

Enligt familjelivs graviditetsapp har jag bf 30 december!
  • ungafruahlberg

Är det någon annan som har varit orolig i magen sen dom plussat?? Inte haft en enda normal avföring , nu har det övergått från lite lös till diarré !

• Östlund

Jag är i v18,strax över 1 vecka kvar till RUL. Jag har haft en toppengraviditet hittills,inga större krämpor än halsbränna,nästäppa etc ;)

Svar på tråden äntligen plussat!