äntligen plussat!
Kissade på Stickan idag, och det var ett stort plus!!! :) vad gör man nu? Ringer kvinnokliniken och bokar tid eller hur går det till?
Lyckligt sambopar här hemma nu ????
Kissade på Stickan idag, och det var ett stort plus!!! :) vad gör man nu? Ringer kvinnokliniken och bokar tid eller hur går det till?
Lyckligt sambopar här hemma nu ????
Åh vad bra info från alla!
Btw med kön, både jag och min sambo vill verkligen kolla så det ska vi Göra när vi är där :)
Hur mår ni andra annars då? :)
Plussade idag! V3+6 idag enligt appen :) är så fruktansvärt lycklig
Jag mår bra till och från! Illamående hela morgonen och förmiddagarna sen går det över! Är så lycklig för att vi äntligen plussat! Försökt ett tag och sen åkte vi iväg till fjällen en vecka, tankarna var på annat och när vi kom hem så var ägget befruktat :) är i vecka 5 enligt barnmorskan. Ska dit på torsdag för första kontroll :) är spänd och nervös! Vill skrika ut att jag är gravid till omvärlden men får hålla mig lite till :)
Jag mår bra till och från! Illamående hela morgonen och förmiddagarna sen går det över! Är så lycklig för att vi äntligen plussat! Försökt ett tag och sen åkte vi iväg till fjällen en vecka, tankarna var på annat och när vi kom hem så var ägget befruktat :) är i vecka 5 enligt barnmorskan. Ska dit på torsdag för första kontroll :) är spänd och nervös! Vill skrika ut att jag är gravid till omvärlden men får hålla mig lite till :)
Någon som haft småblödningar i de tidiga veckorna? :)
Någon som haft småblödningar i de tidiga veckorna? :)
Enligt min app har jag bf 18 december :)
Är det någon annan som har varit orolig i magen sen dom plussat?? Inte haft en enda normal avföring , nu har det övergått från lite lös till diarré !
Inte så dålig i magen, bara illamående och kräkningar här
Jag är i v18,strax över 1 vecka kvar till RUL. Jag har haft en toppengraviditet hittills,inga större krämpor än halsbränna,nästäppa etc ;)