Inlägg från: Anonym (Ouch!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ouch!)

För grov kuk. Kan man öva sig på att tänja sig?

Prova olika glidmedel, vissa är faktiskt bättre än andra, man får testa sig fram till en sort som funkar. Men med det sagt så har jag varit i din sits, och det blev tyvärr aldrig bättre. Vi hade bra sex och penetration funkade men jag fick alltid mer eller mindre ont eller värk efteråt, även efter 10 år, och då var det ändå aldrig så illa att jag kände ett behov av glidmedel.

Vi växlade mellan vaginal och anal penetration, för att jag inte skulle vara trasig jämt, men oftast så nöjde vi oss med petting och oralt, penetration max 2 ggr/v.

• Anonym (Ouch!)
    Anonym (ehm) skrev 2017-05-10 15:38:33 följande:

Med tanke på att fittan ska klara av att tänja ut sig till storleken av ett barn så har jag svårt att tro att din kille skulle vara så grov att ollonet skulle vara större än ett barnhuvud. Om han är det så borde ni ringa guinnes rekordbook.

Å andra sidan så är bäckenet uppluckrat av hormoner i samband med en förlossning och huden i underlivet spricker ofta, så det ju frågan om ganska extremt våld egentligen. Något de flesta hoppas slippa under sex.
  • Anonym (Ouch!)
    Anonym (ehm) skrev 2017-05-10 15:55:17 följande:

Japp, men jag har väldigt svårt att tro att någon skulle behöva bäckenuppluckring och ryggmärgsbedövning för att få in en kuk, har aldrig hört talas om en sån grov petter-nicklas, har du?

Nej, men däremot stött på exemplar som absolut inte gått in. Jag har knappt 4 cm bredd mellan bäckenbenen (får inte plats med vanliga gynekologinstrument) och kommer nog aldrig kunna föda barn, så även om kukar stora som barnhuvuden inte finns så finns tjejer som är för små för vissa kukar.
Svar på tråden För grov kuk. Kan man öva sig på att tänja sig?