Inlägg från: Anonym (Mary) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mary)

För grov kuk. Kan man öva sig på att tänja sig?

Killen jag börjat dejta har så himla grov kuk. Och jag är trång. Det funkade bra när jag var överst men ska han vara överst gör det ont trots upphetsning och glidmedel. Finns det nåt annat jag/ vi kan göra? Jag gillar tyvärr inte att föra in dildos. Jag fick svampinfektion på grund av att det blev för mycket skav:(

• Svar på tråden För grov kuk. Kan man öva sig på att tänja sig?
  • Anonym (Mary)
    Anonym (Ouch!) skrev 2017-04-19 19:12:44 följande:

Prova olika glidmedel, vissa är faktiskt bättre än andra, man får testa sig fram till en sort som funkar. Men med det sagt så har jag varit i din sits, och det blev tyvärr aldrig bättre. Vi hade bra sex och penetration funkade men jag fick alltid mer eller mindre ont eller värk efteråt, även efter 10 år, och då var det ändå aldrig så illa att jag kände ett behov av glidmedel.

Vi växlade mellan vaginal och anal penetration, för att jag inte skulle vara trasig jämt, men oftast så nöjde vi oss med petting och oralt, penetration max 2 ggr/v.

Tack för ditt svar! Nu när jag fick riktigt ont hade vi sex tre gånger på ett dygn. Det är nog bara att inse att det inte går att ha samlag så mycket. Får bli annat roligt i stället.
  • Anonym (Mary)
    oscarson skrev 2017-04-20 07:27:21 följande:

Hej!

Vad jobbigt och förstår problemet. Vi hade samma problem och då är jag inte stor men min sambo var trång. Vi kunde inte ha "djup" penetration flera gånger i veckan, men gick bra om jag lekte lite med den i öppningen förde in den en bit. 

Förspel är viktigt, fick för mig att hennes muskler slappnade av "till en början" och det naturliga glidmedlet kommer igång. Men killen måste ha lite känsla tror jag och inte dunka in när han får "vittring".

Men var som att det började gå bättre och bättre och man kan ha skönt tillsammans på andra sätt. Men efter barnet så blev det perfekt, nu mera är det inga problem 

Får ha ännu mer förspel så jag är plaskvåt nästa gång :)

Vad skönt att det funkar bra för er nu! Mina två barn var snitt tyvärr... fick inte ut dem vaginalt.
  • Anonym (Mary)
    Anonym (hur?) skrev 2017-04-20 07:59:08 följande:

Hur stor/grov är den då? Är den som en colaburk?

Haha nädå. Men typ 5 cm i diameter kanske. Om en mer normal är 3. Typ .
  • Anonym (Mary)
    Anonym (?) skrev 2017-04-20 23:30:55 följande:

Hur gammal är du? Har du barn?

42. Två barn men med kejsarsnitt.
  • Anonym (Mary)
    Oscarsson skrev 2017-04-20 23:51:22 följande:

Knäppt av mig, klart inte alla föder sina barn vaginalt sorry "Mary". Men klart 5cm om det är så, är du då som min sambo trång så tycker jag du gör det bra som släpper in han. Men försök blir riktigt våt och säg att han leker lite ytligt kanske kan det bli djupare och djupare. Men det sätter även lite testa på hans "håll" ?

Lycka till och meddela gärna om Ni gör framsteg. Kram

Nästa gång blir det långt förspel, mycket glidmedel, täcke på, och framför allt tror jag, samlag endast en gång. Inte tre som sist :)

Ska träffa honom på onsdag, lovar att rapportera.

Kram
  • Anonym (Mary)
    Dkcre skrev 2017-04-21 06:16:39 följande:

Vilket lyxproblem, för honom alltså.

Lyx att ge tjejen svampinfektion och ont i en vecka? För att man har hat sex där hon (jag) var riktigt våt?

Jag har inte sagt det till honom ännu, vi är ganska nya för varandra. Men jag tror inte han kommer göra vågen av glädje precis.

Förstår vad du menar, alla killar vill ha stor, men tro mig, för mig är verkligen lagom bäst. Jag kommer inte kunna ha samlag så ofta som vi kanske vill med honom eller på alla olika sätt.
  • Anonym (Mary)
    Dkcre skrev 2017-04-21 06:26:55 följande:

Förstår problemet.

Men ändock.

Det är väl varje mans dröm att inte kunna ha sex överhuvudtaget.

Okej????
  • Anonym (Mary)
    Anonym (Lilla jag) skrev 2017-04-21 06:52:09 följande:

Nej, det tror inte jag heller. Som jag varit rätt att min partner tex ska tro att jag inte vill ha ses, inte kär så kåt osv när det är totalstopp in! Men det går att öva.. min man brukade i början be mig att lugna mig efter förspelet, så förde an in bit för bit de fösta dragen. Han bad mig slappa av mer osv, då kom han in. Och ont gjorde det inte. Men det tar ju lite tid, men ger bättre resultat än de som trycker in direkt och bara kör..

Normalt sett har jag inga problem. Har varit med en annan kille innan denna som också var för grov. Vi fick avbryta för det gjorde ont på båda.

Jag ska prata med honom jag dejtar nu. Tänkte skriva till honom lite senare idag om detta. Bra tips att ta det riktigt långsamt med att komma in.
  • Anonym (Mary)
    Anonym (?oo) skrev 2017-04-21 07:08:56 följande:

När jag var gift med en man med väldigt kraftig fick jag "skavsår". Vi hade superbra sex men jag kunde aldrig ha sex 2 ggr i rad för jag blev så öm (testade då och då för jag ville ju men det var inte värt det. Men då fick vi använda händer och munnar i stället så så löste vi det: penetrering ena dagen, hand/mun andra dagen - eller hoppa över 1-2 dygn, då var jag ok igen) 

Idag är jag sambo med en person som är mer av medelstl (gissar jag), iaf inte olika kraftig som förra. Det innebär att jag kan ha sex flera ggr samma dag om jag vill och vi har ofta sex flera dagar i rad. Sexet är lika bra, kan inte särskilja dem åt på det, men det blir annorlunda när jag inte behöver tänka på skavsår, dvs jag föredrar detta. 

Jag tror detta är det allra viktigaste, att inse att man inte kan ha just samlag för ofta.
  • Anonym (Mary)
    ocarssons skrev 2017-04-21 10:51:09 följande:

Från en mans erfarenhet som jag skrev och precis som "Lilla jag" skrev från en kvinnas erfarenhet så låt din kille förstå att det gör ont och om han leker lite i öppningen och går längre in allt eftersom så tror jag det ska vara en framgång.

En fråga, är den både lång och grov? Tänker hur är "ståndet"? Kan variera ganska mycket mellan vi killar tänker riktning och hårdhet. Pekar den typ rakt upp och är stenhård eller mer framåt och halvhård. Funderar lite om det finns mer faktorer. ...vill hjälpa

Vi ska prova detta med att leka med öppningen och långt förspel.

Ja både lång och grov. Stenhård ja.. det är ju iofs väldigt najs :) rakt upp tror jag.. inget jag tänkte på liksom.
  • Anonym (Mary)
    pallazathena skrev 2017-04-21 12:11:13 följande:

Utmärkta tips. Men du glömde oralsex. Att få en orgasm innan kan också underlätta.

Japp han är en fena på oralsex dessutom. :)

Tror jag fick skavet mycket av sista gången som var en snabbis på morgonen. Då hade vi inte värmt upp lika mycket. Får nog inse att det inte funkar med såna snabbisar med honom.
  • Anonym (Mary)
    Anonym (växling) skrev 2017-04-25 10:47:10 följande:

Har du testat att växla mellan vaginal och anal? (inte under samma samlag alltså). Som någon ovanpå tipsade dig om ;)

Gah skulle aldrig våga ha analsex med en så stor.
  • Anonym (Mary)

Hej alla!

Vi hade sex i går, en gång. Gick jättebra. Glidmedel och ta det lugnt och fint. När vad var överst kom han nästan hela vägen in. Sen avslutade vi med att jag sög av honom. Hade inte mer samlag sen utan oralsex. Har inte ont nu :)

Tack för alla tips!

• Anonym (Mary)
    Anonym (Mary) skrev 2017-04-28 17:47:28 följande:

Hej alla!

Vi hade sex i går, en gång. Gick jättebra. Glidmedel och ta det lugnt och fint. När vad var överst kom han nästan hela vägen in. Sen avslutade vi med att jag sög av honom. Hade inte mer samlag sen utan oralsex. Har inte ont nu :)

Tack för alla tips!

När JAG var överst ska det stå
  • Anonym (Mary)
    Cl4udio skrev 2017-05-10 15:23:14 följande:

har du fortsatt det skönt nu? hur går det, TS?

Det tog slut tyvärr..
  • Anonym (Mary)
    Anonym (ehm) skrev 2017-05-10 15:38:33 följande:

Med tanke på att fittan ska klara av att tänja ut sig till storleken av ett barn så har jag svårt att tro att din kille skulle vara så grov att ollonet skulle vara större än ett barnhuvud. Om han är det så borde ni ringa guinnes rekordbook.

Vadå den kom ju in men jag fick ont. Är det så svårt att tro? Blir lite trött på killar som vägrar tro att vissa av oss tjejer är jävligt trånga och faktiskt föredrar mindre kukar.
  • Anonym (Mary)
    Bobby Clarke skrev 2017-05-11 10:49:25 följande:

Så vad är en stor respektive liten kuk i din värld då?

Vadå den kom ju in men jag fick ont. Är det så svårt att tro? Blir lite trött på killar som vägrar tro att vissa av oss tjejer är jävligt trånga och faktiskt föredrar mindre kukar.

[/quote]

Jag halade inte fram måttbandet:p

Men det var framför allt omkretsen. Du vet de mindre förpackningarna Falksalt. (Vit burk med orange lock). Ungefär den omkretsen. Längden var även den större än normalt, men det var inte lika stort problem.
Svar på tråden För grov kuk. Kan man öva sig på att tänja sig?