• klyban

Knäppa grannar - din story!

Anonym (Haha) skrev 2017-04-23 03:03:17 följande:
    Haha, vem tusan ställer en sådan fråga till sin granne?! Stämmer det då? ;)

Ja, det gör det, men inte nödvändigtvis just i detta fallet med den du citerade.
    Alla vet väl att svarta har större penisar?

Inte haft sådär jätte konstiga grannar, men visst en del stollar.
    Kanske inte stolle, men en granne jag hade var extremt känslig för ljud, och gnällde på alla som rökade låta när h*n inte ville dom skulle låta.
    Och humorn i det hela var att hon var borta en del, och ungarna förde ett sjuhelvetes liv emellanåt.
    En gång slogs dom i säkert 2h, men kort vila lite då och då.
    Sen spelade dom innebandy när morsan inte var hemma, och det kan ni bara gissas på hur högljutt detta var.
    Sa dock aldrig något då jag inte bryr mig om sånt.

Sen en granne i stugan, som alltid gick på frugan och gnällde på allt möjligt.
    Mig var hon livrädd för säga nått alls som gick åt gnälla hållet.
    Så det blev ofta humor där, som grannen gick på frugan, jag märkte detta och såg till och positionera mig.
    Och sen göra ett snabbt framträdande, och hon bara slutade prata och gick.
    det var galet roligt.
    Vi sket i allt hon sa, sen sålde hon och flytta.
    Men en stor fråga vi frågade oss själva, om man är så in i helvete känsliga med sina grannar.
    Vad in i helvete köper man en stuga där man har grannar nära.
    Ska tillägga det var inget klassiskt stugområde, utan vi alla har tomter på 2000-3000m2.

• klyban
    äsch skrev 2017-04-23 07:40:30 följande:
    Vet inte ;) Jag har inte tillräckligt statistiskt underlag för att svara på det :)
    Det stämmer!
  • klyban
    Tramptass skrev 2017-04-23 10:50:01 följande:
    Fast det kan ju faktiskt vara så att hon upplevde ditt balkongrökande lika äckligt som du upplevde hennes sons spottande. Jag säger inte detta för att provocera men röklukt är verkligen vidrigt för de flesta icke-rökare att sitta mitt i.
    Även för en del rökare.
Svar på tråden Knäppa grannar - din story!