Litar inte på mina mans förmåga att vara pappa
Jag börjar må så himla dåligt över min mans slapphet när det gäller barnen. Han är suverän på det mesta annars. men är så otroligt Slarvig med våra saker generellt.. Slarvig kan man väl få vara för ingen är perfekt men trodde väl aldrig han skulle vara så oaktsam med barnen. Flera ggr har dom varit nära att skadas allvarligt pga hans oaktsamhet. Nöra Bli påkörda, sätta i halsen, springa med pinnar i munnen på gräsmattan (1åring) stänger inte grinden till trappan, tar inte undan farliga medel från barnnivå, kan gå in i garaget och greja medan 1åringen är själv på uppfarten med trafikerad gata utanför tex.förutom det så...Byter inte kläder på dom eller klipper naglar eller såna basala saker heller. Jag får säga till om allt. Om ett tag ska han vara föräldraledig när jag ska börja jobba och det ger mig sån ångest att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Pratar jag med honom om detta dumförklarar han mig i princip..säger att jag måste fått förlossningsdepression vad jag än reagerar på så allt är bara mitt psykiska mående enligt honom. usch.. nästan så jag funderar på att sjukskriva mig så jag får va hemma med dom själv istället:(