• Anonym (Ts)

Vad tycker ni om bloggen Bloggbevakning?

Ni som inte känner till Bloggbevakning behöver inte svara.

• Svar på tråden Vad tycker ni om bloggen Bloggbevakning?
  • Anonym (Nzbdb)

Full med skitsnack om andra människor

• Panduro

Jag tycker C har många bra och roliga inlägg. Tyvärr kan hon också vara lite småelak. Inläggen om hennes förra kompis T är ofta onödigt elaka och hon sparkar på någon som redan ligger. Däremot tycker jag hon tagit till sig av kritiken, främst gällande D.

Gillar bloggen överlag, skrattar ofta när jag läser hennes inlägg.

• Anonym (Ts)

Men är hon enbart "småelak"? Hon kallade sitt styvbarn för slampa.

• Anonym (zingo)

Förut tyckte jag hennes blogg var bättre än nu, mysig stämning i inläggen och kommentarerna. Men de senaste månaderna har tonen förändrat, C började skriva väldigt opartisk och "ironiskt" som hon kallar det, men bara mot vissa bloggare. Sen är det mycket spam och ot i kommentarerna, vilket är tråkigt. 

• Anonym (Ts)
    Anonym (zingo) skrev 2017-04-26 00:04:21 följande:

Förut tyckte jag hennes blogg var bättre än nu, mysig stämning i inläggen och kommentarerna. Men de senaste månaderna har tonen förändrat, C började skriva väldigt opartisk och "ironiskt" som hon kallar det, men bara mot vissa bloggare. Sen är det mycket spam och ot i kommentarerna, vilket är tråkigt. 

Har dock print screenat några av hennes tidigare inlägg och många av dem är rasistiska och jävligt elaka...

Är inte ens särskilt känslig heller.
  • Anonym (zingo)
    Anonym (Ts) skrev 2017-04-26 00:08:19 följande:
    Har dock print screenat några av hennes tidigare inlägg och många av dem är rasistiska och jävligt elaka...

Är inte ens särskilt känslig heller.
    mm hon verkar vara ganska omogen för sin ålder. kan inte tro att hon är 38...
  • Anonym (Ts)
    Anonym (zingo) skrev 2017-04-26 00:16:39 följande:

mm hon verkar vara ganska omogen för sin ålder. kan inte tro att hon är 38...

Tänkte samma sak... en tjej försökte ju ta livet av sig pga den bloggen. Tycker inte det är okej.
  • Anonym (motor)

Min rumskompis är som besatt av den där bloggen och sitter och grälar i kommentarsfältet där var och varannan dag. Jag kan inte för mitt liv förstå hur vuxna människor (för jag antar att en del av läsarna, och bloggaren själv, är vuxna) kan vara så förtjusta i att sitta och skvallra och snacka skit om diverse främlingar de frivilligt väljer att följa på sociala medier. Min bild av bloggen är att folk därinne älskar att mobba andra, och ser sin chans att göra det med gott samvete eftersom de som blir mobbade ju valt att vara offentliga. 

• Anonym (zingo)
    Anonym (motor) skrev 2017-04-26 01:25:54 följande:

Min rumskompis är som besatt av den där bloggen och sitter och grälar i kommentarsfältet där var och varannan dag. Jag kan inte för mitt liv förstå hur vuxna människor (för jag antar att en del av läsarna, och bloggaren själv, är vuxna) kan vara så förtjusta i att sitta och skvallra och snacka skit om diverse främlingar de frivilligt väljer att följa på sociala medier. Min bild av bloggen är att folk därinne älskar att mobba andra, och ser sin chans att göra det med gott samvete eftersom de som blir mobbade ju valt att vara offentliga. 

kan din rumskompis vara TRH?
  • Panduro
    Anonym (zingo) skrev 2017-04-26 13:27:30 följande:
    Hahah! Själv gillar jag TRH, tycker hon förgyller kommentatorsfälten, till skillnad från alla TRH-wannabes :D
  • Panduro
    Anonym (zingo) skrev 2017-04-26 00:04:21 följande:

Ja så är det nog.. Men samtidigt kan läsarna bete sig, bara de vill, t.ex. i inlägget med kattfan och kattungen. Synd bara att det ska vara så dålig stämning i alla andra inlägg. 
  • Panduro
    Anonym (Ts) skrev 2017-04-25 23:45:55 följande:

Men är hon enbart "småelak"? Hon kallade sitt styvbarn för slampa.

Gjorde hon verkligen det? Pratar du om inlägget med bonusdotterns instagram-bild? Kallade hon faktiskt henne slampa där? :S
  • Anonym (motor)
    Anonym (zingo) skrev 2017-04-26 13:27:30 följande:
    Jag har ingen aning om vilket nick hon använder för att vara ärlig, och vet inte vem TRH är. Men kan ju fråga. 
Svar på tråden Vad tycker ni om bloggen Bloggbevakning?