Inlägg från: Desiderium |Visa alla inlägg
  • Desiderium

Blev för full, igen

Nä, du har inte gjort något som är värt att ha ångest över. Glad Det är bara din bakfylleångest som förstorar allt.

Nästa gång det händer och du ska smsa din sambo så gå in på toa och sätt dig ner och lägg ner tid på att skicka ett välstavat sms som du läser flera gånger innan du skickar. Vet själv hur lätt det är att bara trycka lite på knapparna och tycka att "det duger" innan man skickar. 

Att du blev för full tycker jag du ska skita helt i att må dåligt över. Två gånger om året tycker jag man kan få knasa till det med kompisarna. Men försök låta bli att oroa din sambo med massa sluddriga sms nästa gång. 

• Desiderium
    KatarinaGH skrev 2017-04-26 03:33:26 följande:
    Tack! Det är ju bara så himla dumt att bete sig som 18 liksom. Men bra tips. Nu har jag ju dock lovat att jag inte vill gå ut mer, men uppenbarligen händer ju det ändå. Om jag nu går ut så ska jag inte vara så himla stökig i mina sms! :)
    Äsch! 26 är fortfarande ungt. Jag är 25 och har liknande alkoholvanor som dig. Jag dricker kanske 2 gånger om året, men när det väl händer vill jag faktiskt gå ut med vänner och göra en helkväll av det och bli lite pinsamt full.  
    Så länge du inte börjar slåss, spy och hångla upp folk på fyllan så är ett par klumpiga sms en fis i vinden. 
Svar på tråden Blev för full, igen