Behöver pepp:( mår så dåligt
Har inte mycket pepp att erbjuda annat än ett konstaterande om att du är långt ifrån ensam. Jag mådde sådär i graviditet nummer 1 och nu med andra barnet så mår jag ännu sämre. Jag är nu i vecka 27 och tiden bara kryper sig fram.
Minns dock grav 1 som ännu värre rent tidsmässigt, det gick så långsamt! Tänker att det inte går riktigt så långsamt denna gång pga blivande storasyskon som knatar runt och får tiden att gå.
Jag HATAR också att vara gravid, känner mig svullen, ful, lat, trög, gasig. Har yrsel, illamående, foglossning, sammandragningar, migrän och trötthet. Det enda som egentligen är bra är att jag ju faktiskt inte är allvarligt sjuk, något jag definitivt hade trott mig vara om jag inte var gravid. Och - en bebis är en toppenbelöning för hela den här skiten. Men som sagt. Jag hatar det just nu.
En person på mitt jobb sa "Jag har aldrig haft så mycket energi som när jag var gravid".. Jag ville slå henne.
Finns ingen mening med min inlägg som du ser, annat än att skiten faktiskt går över till sist och du kommer att bli dig själv igen. Titta på serier i massor! Jag följer sådana dum-dum serier som "Drop dead diva" på Netflix. Det är typ det enda som min hjärna pallar. Kanske borde se om "Ally McBeal"....