Behöver pepp:( mår så dåligt
Jag skulle gärna ge nåt riktigt bra tips på hur man börjar känna sig bättre... hittar tyvärr inget som ja tror hjälper just nu.
Jag mådde pyton och spydde från vecka 5 till 12 efter det lättade det lite och nu i v 17+ så kan ja spy en gång på morgonen. Ryggen är helt åt h-vete från ca v 15+ och jag bara hatar att vara gravid. Går nu bara o väntar på att samma problem som var i första graviditeten ska uppenbara sig. Började blöda v 22 och det märktes att livmoderhalsen börjat öppna sig inifrån, i vecka 30 var pojken klart på väg men med medicin och sängläge hölls han där till vecka 34+4. Att vara gravid är inte alls "my cup of tea" och alla som mår bra och känner sig helt saliga då de är gravida orkar man ju inte alls se på.
Trodde aldrig på dem som sa att man helt klart glömmer det mesta med graviditeten och speciellt förlossningen. Trodde nog de slagit huvudet, men de hade rätt. Minnesbilderna kom dock ganska starkt tillbaka då jag började må dåligt i v 5...
MEN...då jag nu kände första ordentliga rörelserna och då även min man gjorde det och jag såg hans glädje och sedan såg på min son kom jag ihåg varför jag var beredd att gå genom skiten igen. Endast för den skatt man får i slutändan? det är just slutet jag fokuserar på och försöker sätta upp små mellanetapper, så att tiden verkar gå lite fortare. Kämpa på! Jag beklagar verkligen att du och ni andra som svarat får genomlida sånt här.