Larvigt halsband på en vuxen kvinna?
Kan en vuxen kvinna (över 35 år) ha halsband där det står Love, Kärlek eller ett namn eller är det astöntigt? När det ser ut som i skrivstil eller som någon i Sex & the City hade för massa år sen ni vet.
Kan en vuxen kvinna (över 35 år) ha halsband där det står Love, Kärlek eller ett namn eller är det astöntigt? När det ser ut som i skrivstil eller som någon i Sex & the City hade för massa år sen ni vet.
Kan man säkert , men personligen hade jag aldrig satt på mig ett sådant halsband. Gillar diskreta smycken;)
Tycker man själv att det är snyggt är det aldrig fel. Jag vet dock inte om jag skulle våga ge bort det i present till en 35+. Jag är själv 39 och känner att jag vuxit ifrån den stilen av smycken.
*Och vill du ha på dig ett sådant halsband ska du såklart ha det, skit i vad andra kan tycka.
känns väl förvisso mer tonårsmässigt men om det passar den som ska bära det i stilen så får man väl ha det.
Jag tycker det är töntigt! Vad är syftet liksom. Hej jag heller Amanda, hej jag är för kärlek.