• Anonym (Kärlek)

Larvigt halsband på en vuxen kvinna?

Kan en vuxen kvinna (över 35 år) ha halsband där det står Love, Kärlek eller ett namn eller är det astöntigt? När det ser ut som i skrivstil eller som någon i Sex & the City hade för massa år sen ni vet.

• Svar på tråden Larvigt halsband på en vuxen kvinna?
  • taquine

Kan man säkert , men personligen hade jag aldrig satt på mig ett sådant halsband. Gillar diskreta smycken;)

Goodness me
  • Rödtjärnens Anna

Tycker man själv att det är snyggt är det aldrig fel. Jag vet dock inte om jag skulle våga ge bort det i present till en 35+. Jag är själv 39 och känner att jag vuxit ifrån den stilen av smycken.

• Bibbidi
    Anonym (Kärlek) skrev 2017-05-02 21:20:52 följande:

Kan en vuxen kvinna (över 35 år) ha halsband där det står Love, Kärlek eller ett namn eller är det astöntigt? När det ser ut som i skrivstil eller som någon i Sex & the City hade för massa år sen ni vet.

Menar du ett halsband i den här stilen bara att det står "Love" eller "Kärlek" på det istället? 

Bildresultat för Sex & the City halsband
  • Anonym (Kärlek)
    taquine skrev 2017-05-02 21:24:28 följande:
    Kan man säkert , men personligen hade jag aldrig satt på mig ett sådant halsband. Gillar diskreta smycken;)
    Fast det behöver ju inte vara så stort nödvändigtvis. Hur små halsband har du för att hålla dom diskreta?
  • Anonym (Kärlek)
    Bibbidi skrev 2017-05-02 21:27:37 följande:
    Menar du ett halsband i den här stilen bara att det står "Love" eller "Kärlek" på det istället? 
    Ja precis ett sånt! Med eller utan diamanter.
  • taquine

*Och vill du ha på dig ett sådant halsband ska du såklart ha det, skit i vad andra kan tycka.

Goodness me
  • Anonym (aa)

känns väl förvisso mer tonårsmässigt men om det passar den som ska bära det i stilen så får man väl ha det. 

• Anonym (Kärlek)
    Rödtjärnens Anna skrev 2017-05-02 21:27:25 följande:
    Tycker man själv att det är snyggt är det aldrig fel. Jag vet dock inte om jag skulle våga ge bort det i present till en 35+. Jag är själv 39 och känner att jag vuxit ifrån den stilen av smycken.
    Och vad tänker du om du ser någon annan i din ålder med ett sånt?
  • Anonym (Ibis)

Jag tycker det är töntigt! Vad är syftet liksom. Hej jag heller Amanda, hej jag är för kärlek.

• Anonym (Kärlek)
    taquine skrev 2017-05-02 21:29:28 följande:
    *Och vill du ha på dig ett sådant halsband ska du såklart ha det, skit i vad andra kan tycka.
    Det förstås men kul att höra åsikter.
    Anonym (aa) skrev 2017-05-02 21:29:30 följande:
    känns väl förvisso mer tonårsmässigt men om det passar den som ska bära det i stilen så får man väl ha det. 
    Okidoki.

Svar på tråden Larvigt halsband på en vuxen kvinna?