Larvigt halsband på en vuxen kvinna?
Kan en vuxen kvinna (över 35 år) ha halsband där det står Love, Kärlek eller ett namn eller är det astöntigt? När det ser ut som i skrivstil eller som någon i Sex & the City hade för massa år sen ni vet.
Kan en vuxen kvinna (över 35 år) ha halsband där det står Love, Kärlek eller ett namn eller är det astöntigt? När det ser ut som i skrivstil eller som någon i Sex & the City hade för massa år sen ni vet.
Jag älskar stilen på carrie-halsbandet! Men skulle nog tycka att det var snyggare med ditt namn än något "massproducerat". Love. Hope. Blabla. Forever. Näää... Det säger mig ingenting. Bara billigt. Hötorget, liksom.
Över 35? Snarare över 15 och det är patetiskt.
Det fulaste som finns är ju 25-åriga tjejer med liknande halsband, typ sitt eget namn i skrivstil eller "Hope", är själv 25 och jobbar med en tjej som har sitt namn runt halsen. Det hade jag kanske haft på mellanstadiet möjligtvis. Otroligt självcentrerat och tacky.
Haha vad bajsnödiga alla är!
Klart du ska ha ett sådant smycke om du vill Ts, en personlig stil är tidlös.
Kör på ditt namn istället för Love/kärlek, blir lite mer personligt så :)
Jag skulle inte ha en sådan halsband eftersom det är inte min smak , men du kan såklart ha halsbandet om du gillar den.
Jag tycker att det larvigare och barnsligare om en vuxen människa inte vågar klä sig som man vill för att man bryr sig så mycket vad andra ska tycka.
Jag skulle inte ha en sådan halsband eftersom det är inte min smak , men du kan såklart ha halsbandet om du gillar den.
Jag tycker att det larvigare och barnsligare om en vuxen människa inte vågar klä sig som man vill för att man bryr sig så mycket vad andra ska tycka.
Jag såg en kvinna på 75 ha ett sånt halsband förra året (hennes namn med skrivstil som Carrie i SATHC). Jag reagerade inte på att det skulle vara fel. Jag blev glad eftersom jag då kunde komma ihåg hennes namn
Ja så är det väl Det är då man kan färga håret rosa och ha gnallgröna glasögonbågar samtidigt.
Just de där halsbanden med skrivstil är väl ute sedan ganska länge, men det finns ju många andra fina armband och halsband med text på.
Så slutsatsen är att majoriteten tycker att det är töntigt men att man ska göra som man vill för att då blir det coolt.
Så slutsatsen är att majoriteten tycker att det är töntigt men att man ska göra som man vill för att då blir det coolt.
Måste vara jobbigt att vara så ängslig för vad andra ska tycka :)