Hittade ett klamydiatest gömt hos min PV
1 Nej man skickar inte ut tester bara för kul
2 Ja han har varit otrogen
3 Ja du bör lämna
1 Nej man skickar inte ut tester bara för kul
2 Ja han har varit otrogen
3 Ja du bör lämna
Jag tycker att det låter som att du har en ansvarsfull pojkvän som testar sig. Gjorde fler som honom skulle vi slippa eller i alla fall minska att så många drabbas av Klamydia och färre drabbas av ofrivillig barnlöshet.
Det skulle kunna vara så att han varit lite orolig för att du varit otrogen och velat testa sig för säkerhets skull. Han kanske inte ens på riktigt trodde att du varit otrogen men kanske trodde att det var 1% chans att du varit det. Det kanske kändes jobbigt för honom att fråga dig om det och han ville inte förstöra er relation med en sådan fråga. Hade han fråga hade du säkert känt det som en anklagelse / misstanke, trots att han egentligen litade på dig.
Vem som helst kan beställa ett klamydia-test åt någon annan. Har du bara personnumret (och det är ju lätt fixat) går det enkelt att beställa testet. Kanske var det något av hans polare som tyckte att det var ett kul "skämt". Eller någon gammal flickvän som ville hämnas på honom och förstöra er relation? Eller så var det någon han faktiskt haft ihop det med innan ni träffades som själv fått Klamydia som trodde att det faktiskt var så att även han möjligtvis var smittad och beställde ett test även åt honom för säkerhets skull.
Vad jag egentligen vill säga är att det finns många rimliga förklaringar utan att du ska behöva dra slutsatsen att din pojkvän varit otrogen.