• Pennie22

För oss med BIM 1-5 juni

Jag hänger gärna på här :) Har min mens nu och kommer få nästa runt 3 juni.

• Pennie22
    Jooosen skrev 2017-05-07 21:37:54 följande:

Fick mens igår men idag är den redan borta? Brukar ha mens typ 2-3 dagar. Aldrig bara en! Känns oroväckande kort alltså.... ändå alltid cykel på 28 dagar. Är lite orolig :(

Det är ingen nidblödning då eller skulle du fått mens vid denna tid ? Det jobbiga med att ta graviditetstest är att det kan visa positivt även om det skulle vart missfall. Men om det blöder lite behöver det ju inte vara något konstigt :)
  • Pennie22

Ok. På gynmottagning kommer de säkert säga att avvakta en vecka och ta test senare eller nått liknande. Har du varit i kontakt med någon ?

• Pennie22

Gå på vad som känns bäst för dig. Har du orovat att ta ett test? Då ser du ifall du har vart gravid iallafall mennannars återstår det bara att vänta...

• Pennie22
    royce skrev 2017-05-08 19:31:42 följande:

Hej tjejer! Hoppar in här från BIM maj tråden då mensen inte ville hålla sig borta den här gången heller.... ÄL är beräknad 22 maj och BIM 2 juni. 

Hej :) Min Äl är beräknad 19 Maj och BIM 3 Juni
  • Pennie22
    Jooosen skrev 2017-05-09 00:41:23 följande:

Samma här :)))

Tycker jag med ! :)
  • Pennie22
    Jooosen skrev 2017-05-09 19:07:43 följande:

Dag 4 i cykeln nu och mensen varade bara typ 2 dagar! Så nu väntar man in äl sakta med säkert. Gäller att inte stressa upp killen för mycket bara :)

jag förstår dig helt med att inte stressa upp killen :D man är ju såå ivrig och vill pricka in datum, ha sex ofta men inte pressa sambon :) det e en härlig balansgång det :D
  • Pennie22
    Milou3 skrev 2017-05-09 19:33:33 följande:

Haha exakt så är det!

Jag kan typ ha sex 3 ggr per dag men det är ju killen som ska leverera ...

Vi har lyckats fått till varannan dag nu under en vecka vilket faktiskt hör till ovanligheterna. Han är mer chill och nöjer sig med 1-2 ggr per vecka.

Har äl om 3-5 dagar så vill ju fortsätta med varannan dag. Nu är den stora frågan om jag ska lägga i en växel i kväll eller vänta 1-2 dagar till. Inget utslag på äl-testerna än. Bara på CD 10.

Haha jag har sagt att nästa vecka är viktig kommer inte ihåg om jag sa vilken dag . Har min mens nu..jag vet sist vi försökte dvs förra sommaren..så tyckte han nog jag var jobbig...men vill ju detta såå mkt...fick missfall i juni och sen flytta vi i Augusti till hus så har det inte varit lugnt för att starta fabriken igen...därför tycker jag det ska bli sååå kuul och köra igång igen. Jag blev gravid på andra försöket sist...jag hoppas på första nu denba gång :D
  • Pennie22
    Wallstenskan skrev 2017-05-10 19:36:53 följande:

BF 11 Februari 2018 OM det tar sig denna gången!

Någon mer än jag som alltid kollar beräknat bf så fort mensen kommit?

Ibland gör jag det (:
  • Pennie22
    Wallstenskan skrev 2017-05-11 17:44:51 följande:

Är det inte svårt att få dagisplats i februari/mars?

Här där jag bor så är det inskolning Januari eller Augusti som gäller om man verkligen vill ha på "rätt" ställe.

Mina barn är födda i Juli och Januari så därför har det funkat kanon tidigare.

Men nu....

Man kan ordna en plats men får nog betala för januari så det går nog att lösa ;)
Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni