• orzia1

För oss med BIM 1-5 juni

Ha ha.. Fler som ska förföra männen i pausen.. Jag har laddat upp med snygga underkläder o hoppas på en snabbis när det är reklam

• orzia1
    Isvattenis skrev 2017-05-21 22:01:30 följande:

Haha japp. Hur gick de för dig? :) Funkade planen

Ha ha.. Mannen somnade mitt i matchen och sov sig genom målet. Men sen när han vakna till så gick det ha ha. Själv?
  • orzia1
    Jooosen skrev 2017-05-22 07:18:37 följande:

Vad tror ni! Hade Max på äl test igår kl 12. Hade sex igår vid 15. Känner äl värk nu.. är det för sent att ha sex ikväll vid 23 tiden? Hinner inte innan dess haha. Eller räcker Kanake med igår vid 15.... ?

Kör på ikväll
  • orzia1

Min ägglossning kom sent även denna mån, så borde ha den idag el igår. Har varit starka streck på ägglossningtesten i 2 dagar, och igår hade jag ont i magen också.. Så här är också den sega väntan, tur vi åker till Turkiet om ca 14 dagar, fullt upp med packning osv.

• orzia1

Enligt min gyn dr så kan man få positivt på ägglossning testen flera ggr i mån, dock inte så vanligt. Oftast är det att ägget inte släpper, så blir det ett nytt försök. Men har man redan lossat ett ägg så ska man inte kunna få plus fler ggr.

• orzia1

Alltså är så förvirrad just nu. Fick starkt på ägglossning test på typ dag 8-10. Testa med ägglossning test ef det som blev svagare. Typ två om dan. I förrigår fick jag superstarkt på de, tänkte kanske ägget int släppt förra gången. Imorse mådde jag illa o kräktes. (Brukar lida av extremt illamående vid graviditet) Tog ett ägglossning test o ett graviditet test. Slängde sen kisset tyvärr då jag inte fick ngt streck direkt. Ca 5 min efter så kolla jag igen. Och fick detta .. Ägglossning test är rosa o det gröna graviditet test...

Testa igen senare. Och då var det svagare men ändå streck. Har inte bim förrän om 10 dagar.

Ska ta cb test imorgon. Och har drabbats av många tidiga mf, så jag vågar inte lita på något test än

• orzia1
    brennaV skrev 2017-05-26 16:07:11 följande:

Tydligt plus! Grattis och nu håller vi tummarna

Tack.. Ja jag måste haft ägglossning tidigt. Ska som sagt ta digitalt om någon dag. Och fler test imorgon
  • orzia1
    Wallstenskan skrev 2017-05-26 20:26:31 följande:

Hej!

Vad tror ni hände med min cykel denna ggn?

De två senaste cyklerna har jag fått stegring/blinkande smiley dag 10-13 och sedan äl/fast smiley dag 14.

Denna ggn började jag testa på dag 10 och är nu på dag 17 utan minsta stegring!!!!

Skall jag fortsätta testa eller försöka förlika mig med att jag på något konstigt sätt missade äl denna cykeln? :(

Faaaaaaaan bf skulle ju vart en Alla Hjärtans Dag onge!!!

Min ägglossning har varit sen typ flera mån i rad. Ngn mån fick jag den på dag 20-25 typ. Så jag hade fortsatt testa
  • orzia1
    Isvattenis skrev 2017-05-27 21:01:46 följande:

Undviker ni nått under tiden mellan ÄL och BIM?

Alkohol? Kolhydrater? Socker?

Undviker alkohol
  • orzia1

Om ngn behöver köpa graviditetstest el ägglossning test så säljer jag de jag ej behöver. Pris 4 kr styck plus porto ell alla 80 st för 300 kr inkl frakt. Skicka SMS om ni vill köpa

0731578940

• orzia1
    brennaV skrev 2017-05-30 10:39:40 följande:

Hur går det för dig? Köpt ett digital graviditest?

Jag har digitala hemma. Testa med ett som sa ej gravid. Men ska lämna blod imorgon o på månd o sen träffa en dr på måndag. Får streck på de som är stickor. Men bara super svaga på cb...
  • orzia1
    Emmie79 skrev 2017-06-02 08:58:23 följande:

Mensen kom nu när jag satt hos min terapeut...

Lämnar den här gruppen nu men önskar er alla stort lycka till och många plus!

Nu väntar utredning om två veckor, sen får vi se vad läkarna säger.

Finns en grupp med folk som försökt 6 mån el längre. Välkommen dit
  • orzia1
    brennaV skrev 2017-06-03 10:10:32 följande:

Min mens kom som en klocka idag. Så troligen släppte ägget på lördagen för två veckor sen. Jag och mannen hade sex på torsdagen så kanske inte optimalt, eftersom min mans spermier inte verkar överleva så länge =/

Men mars-maj barn kan jag tänka mig också. Är ju 36 år gammal så tiden tickar.

Kramar till oss

Nej jävla skit mens.

Själv får jag plus på stickor men ej gravid på digitalt.. Ska lämna andra blodprovet på mån o se om hcg halten ökar
Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni